י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בגלל החום הכבד

חל איסור לעבוד בין השעות 12:30 ל-15:00, קנסות ינתנו למפירי החוק

משרד משאבי אנוש של איחוד האמירויות, יוצא באכיפה קפדנית של זכויות עובדים ועל פי הודעה שפרסם, חל איסור מוחלט לעבוד בין 12:30 ל-15:00 בצהריים החל מ-15 ביוני הקרוב, בשל החום הכבד | מפרי החוק יישאו בקנסות גבוהים

חל איסור לעבוד בין השעות 12:30 ל-15:00, קנסות ינתנו למפירי החוק
אילוסטרציה צילום: unsplash

החל מ-15 ביוני, משרד משאבי אנוש באיחוד האמירויות יתחיל ליישם את האיסור על עבודות תחת השמש ובמקומות פתוחים בין השעות 12:30 עד 15:00, עד לתאריך ה-15 בספטמבר.

על פי ההחלטה, שעות העבודה היומיות בבוקר, או בערב, לא יעלו על שמונה שעות, אם עובד יחרוג משמונה שעות בתוך 24 שעות, הזמן הנוסף ייחשב לשעות נוספות, שעבורן יש לשלם לעובד, "בהתאם להוראות החוק הפדרלי הנוגע להסדרת יחסי עבודה".

כל מפעל שלא יציית להחלטה, ייקנס בסכום של 5,000 דולר (ארה"ב) לעובד, ובסכום מקסימלי של 50,000 דולר במקרה שמספר עובדים מועסקים במהלך השעות האסורות, בנוסף, העסק או המוסד, יירדו בדירוג של משרד משאבי אנוש, דבר שיכול להביא להפסדים ולהוצאות מיותרות.

בהתאם להוראות ההחלטה, על המעסיקים להציב לוח זמנים של שעות העבודה היומיות במקום בולט במקום העבודה, ובנוסף לשפה הערבית, יש לכתוב את לוח הזמנים בשפה אותה העובדים מבינים. באיחוד האמירויות ישנם עובדים זרים מעשרות מדינות בעולם.

עוד נמסר מהמשרד, כי ההחלטה מחייבת גם את המעסיקים לספק אמצעי הגנה מתאימים המגנים על העובדים מפני פגיעות, ממכונות, או כלים כבדים, ומחובתם לפעול לוודא את בטיחות העובדים הקבועות בחוק העבודה ובהחלטות המשרד.

עוד עולה, כי על העובדים לפעול על פי ההוראות שמטרתן להגן עליהם מפני הסכנות ולהפסיק לבצע כל עבודה שעלולה לעכב את יישום ההוראות.

המשרד ביקש מהעובדים או מאזרחים מקומיים, לדווח על כל הפרה על ידי מספר חיוג חינם, הזמין 24 שעות ביממה בארבע שפות שונות.

איחוד האמירויות זכויות עובדים חום כבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד