י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"להשמיע את קולך"

אגו"י באמריקה קוראת לחבריה להתגייס למאבק באנטישמיות

אגודת ישראל באמריקה קוראת לחבריה לגייס חברי קונגרס למאבק באנטישמיות ובאלימות נגד יהודים | הקמפיין עלה לאוויר לאחר שראשי אגודת ישראל יחד עם קבוצות יהודיות נוספות נפגשו עם בכירים בבית הלבן ובהנהגת הקונגרס, בין דרישות הקמפיין "לתמוך ביוזמת הקונגרס למינוי שגריר מיוחד של מחלקת המדינה לצורך מעקב ומאבק באנטישמיות ולטיפול במתקפות אנטישמיות ברמה העולמית"

אגו"י באמריקה קוראת לחבריה להתגייס למאבק באנטישמיות
וושינגטון צילום: pixabay

אגודת ישראל באמריקה יצאה בקריאה לחבריה "להשמיע את קולך" ולגייס חברי קונגרס ואישי ציבור שהם מכירים, או מאזורי מגוריהם, למאבק נגד האנטישמיות והאלימות הגוברת נגד יהודים באמריקה ובמקומות אחרים.

בפניה לחברי התנועה ברחבי אמריקה נאמר, כי "אין צורך לסקור כאן את הזוועות של מה שחוו יהודים אמריקאים בשנים האחרונות ובמיוחד בימים האחרונים. פשעי אלימות ושנאה פצעו יהודים בצורה חמורה, וחלקם חוששים אפילו ללכת בחוץ עם ילדיהם. למה? פשוט כי הם יהודים".

"אנו אסירי תודה לנשיא ביידן ולמשנה לנשיא האריס, ולנבחרי ציבור רבים משני המפלגות, על שנאמו וגינו את ההתקפות האנטישמיות הללו. אגודת ישראל באמריקה וקבוצות יהודיות אחרות פעלו בדחיפות ונפגשו עם בכירים בבית הלבן ובהנהגת הקונגרס כדי לדון בצעדים שניתן לנקוט בכדי לסייע בטיפול בבעיה".

חברי התנועה נקראים לבקש מחברי הקונגרס ומאישי ציבור הקרובים אליהם או מאזורי מגוריהם, לנקוט בצעדים כמו: לגנות בקול רם, בבירור ובאופן חד משמעי אלימות ורטוריקה אנטישמית מרושעות; לדרוש הגנה מוגברת על בתי כנסת, ישיבות ומוסדות תורניים וקהילתיים - על ידי הגדלת תוכנית מענקי האבטחה לעמותות ל-360 מיליון דולר; לספק למשרדי המשפטים ולסוכנויות אחרות את מלוא המשאבים הדרושים להם לדיווח, מניעה ותגובה לפשעי שנאה אנטישמיים ואחרים; חיזוק ההפעלה והאכיפה של חוק השימוש במקרקעין הדתיים והמוסדיים, כדי להילחם בחוקי ייעוד מסוימים, אשר שימשו לעתים קרובות מדי ככלי אנטישמי נגד יהודים שומרי תורה ומצוות ומוסדותיהם בערים ובשכונות; לתמוך ביוזמת הקונגרס למינוי שגריר מיוחד של מחלקת המדינה לצורך מעקב ומאבק באנטישמיות ולטיפול במתקפות אנטישמיות ברמה העולמית.

חברי תנועת אגודת ישראל באמריקה נקראים להעביר את הדרישות הללו במסגרת המאבק באנטישמיות לסנאטורים ולחברי הקונגרס בהקדם האפשרי.

אגודת ישראל דאמריקה אנטישמיות בארצות הברית חברי קונגרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד