י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"אם שר הפנים לא היה מש"ס אף אחד לא היה מוחה"

על אף המחאה הציבורית שעון החורף נכנס לתוקפו ותושבי ישראל הזיזו את שעוניהם שעה אחת לאחור • אלי ישי: "ההצעה להחזיר את שעון הקיץ לאחר יום כיפור, זו הצעה הזויה"

"אם שר הפנים לא היה מש"ס אף אחד לא היה מוחה"
יעקב כהן

על אף המחאה הציבורית הרחבה, שעון החורף נכנס הלילה לתוקפו ותושבי ישראל הזיזו את שעוניהם ב-2 בלילה שעה אחת לאחור. בראיון שהעניק הבוקר (א') שר הפנים ויו"ר ש"ס, אלי ישי, לגלי צה"ל הוא אמר כי המהומה סביב שעון הקיץ אינה עניינית והיא מתקיימת רק בשל העניין הדתי.

"מה שמכעיס פה, זה הניסיון כל פעם מחדש להכות את הדתיים על כל דבר. חוק שעון הקיץ עבר לפני כחמש שנים בתקופת פורז, כשהיה שר הפנים, ואנחנו היינו באופוזיציה. אם שר הפנים לא היה מש"ס, אף אחד לא היה מדבר על זה כנראה".

ישי הסביר בדבריו, כי כל המחאה והקמפיין אינו רציני ולא ענייני: "ההצעה להחזיר את שעון הקיץ לאחר יום כיפור, זו הצעה הזויה. זה לא רציני, אבל כל הקמפיין הזה הוא לא רציני ולא ענייני, אלא הכל בגלל שזה קשור לדת. כל עם ישראל אוהבים את התורה".

אולם למרות כל זאת יש מי שנלחם נגד השעון. בעיריית גבעתיים הודיעו כי ימשיכו לפעול לפי שעון הקיץ ולא יזיזו את השעון. כך גם איש העסקים יוסי מימן הודיע כי עסקיו יתנהלו לפי השעון ברחבי העולם, ולא לפי שעון החורף החדש בישראל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד