י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הפסקת האש תופסק?

בחמאס מאיימים: "אם ישראל לא תכניס את הכסף נקבל החלטה חשובה"

ארגון הטרור חמאס מאיים להסלים את המצב השברירי בעניין הפסקת האש מהלחימה האחרונה, הארגון מאיים להסלים את המצב באזור הגבול, את המסר הזה העבירו בחמאס לישראל באמצעות המתווכים ממצרים ומהאו"ם

בחמאס מאיימים: "אם ישראל לא תכניס את הכסף נקבל החלטה חשובה"
אנשי חמאס ברצועה צילום: Atia Mohammed/Flash90

בצל העובדה שישראל טרם הכניסה החודש את הכסף הקטארי לרצועה, מאיים חמאס להסלים את המצב השברירי, כך לפי מקורות בארגון הטרור שדיברו עם העיתון הלבנוני אל-אח'באר", חמאס מאיים לחזור ללחימה מול ישראל

עוד אמרו המקורות כי המשמעות של ההתגרות של ישראל, כלשונם, בעזה ובאזרחים העניים שאמורים לקבל את הכסף הקטארי היא דחיפת המצב לעבר הסלמה ועימות: "אם זה יימשך נשוב תוך זמן קצר להפעיל את אמצעי הלחץ באזור הגבול. ההתנגדות בעזה תפנה לברירות שיפתחו לרוחה את הדלת לעימות". כך דווח עומרי חיים כתב לענייני ערבים בכאן 11.

שר החוץ הקטארי אמר כי שום סכום כסף שקטר מעבירה לעזה הולך לארגוני טרור. לדבריו, ישנה הטעיה מצדה של ישראל בנושא הזה: "כל דבר נבדק, יש לנו אנשים בשטח שבוחנים הכל. בישראל יודעים שאנחנו ממנים פרויקטים לטובת אנשים, מאז 2012 עזרנו בכ-1.4 מיליארד דולר לבניית עזה מחדש, בנינו מוסדות, בתי ספר ובתי חולים", אמר.

עוד דווח, כי בצל המאמצים להקמת ממשלה בישראל, שר החוץ של קטאר, מחמד אל ת'אני, אומר כי קטאר רוצה לראות ממשלה ישראלית שיש לה חזון להקים מדינה פלסטינית, כזו שתרצה לנקוט צעדים בכיוון שלום ו"תחדול מלהתגרות בפלסטיניים, במיוחד בירושלים".

בדברים שאמר בכנס כלכלי שנערך בדוחה, בירת קטאר, הוסיף אל ת'אני כי כל התנהלות מצד ישראל שתמשיך במפעל ההתנחלות, בתמיכה בארגוני מתנחלים ופינוי פלסטינים משיח' ג'ראח - ישאיר את הצדדים במעגל הסלמה, כך כלשונו.

חמאס קטאר הפסקת אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד