י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בצל האסונות

לקראת ההילולא במוצ"ש: איזור 'עמוקה' נחסם לתנועה

הילולת רבי יונתן בן עוזיאל הטמון בעמוקה, ויום פטירתו חל במוצאי שבת כ"ו סיון, לא יוכל להתקיים השנה עקב סגירת אתר קבר רבי יהונתן בן עוזיאל, הסמוך ליישוב עמוקה, בשל ליקויי בטיחות במבנה ע"י הרשות המקומית האמונה על איזור עמוקה

לקראת ההילולא במוצ"ש: איזור 'עמוקה' נחסם לתנועה
מתפללים בעמוקה צילום: דוד כהן

לאחר האסונות החלו במשטרת ישראל לדרוש מכל אירוע את אחריות הרשויות השונות, וכך קורה שאירועים רבים בעלי אופי דתי נפגעים, כאשר אין מי שלוקח אחריות על ניהולו התקין של אירוע.

וכך, הילולת רבי יונתן בן עוזיאל הטמון בעמוקה, ויום פטירתו חל במוצאי שבת כ"ו סיון, לא יוכל להתקיים השנה עקב סגירת אתר קבר רבי יהונתן בן עוזיאל, הסמוך ליישוב עמוקה, בשל ליקויי בטיחות במבנה ע"י הרשות המקומית האמונה על איזור עמוקה.

"במהלך סוף השבוע הקרוב אמורה היתה להתקיים הילולה באתר קבר רבי יהונתן בן עוזיאל. במטרה לשמור על הציבור, ביטחונו ובטיחותו, הורה ראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בני בן מובחר, על צו סגירה מנהלי לאתר הקבר בעקבות ליקויי בטיחות האוסרים על שימוש במתחם" עדכנה המשטרה בהודעה מיוחדת.

צו הסגירה שהוטל על המקום כולל את הסעיפים הבאים: סגירת מתחם הקבר כולו למתפללים ומבקרים. סגירת כבישי הגישה השונים למקום (כבישים 90, 8675, 8900) החל מיום חמישי מהשעה 06:00 ועד ליום ראשון בשעה 19:00.

במשטרת ישראל הבהירו כי התנועה במקום תתאפשר לתושבי הישוב עמוקה ולעובדי מתחם "בת יער" ולכוחות הביטחון בלבד. ותיאסר לינה ברדיוס של 800 מ' ממתחם הקבר

בהודעת המשטרה נאמר: "שוטרי משטרת ישראל נערכים באופן מיוחד לקראת סוף השבוע. המשטרה תפרוס מחסומים בכבישי הגישה ולא תאפשר כניסה של כלי רכב. הציבור מתבקש לא להגיע לקבר, ולא לסכן את עצמם ואת יקיריהם ולהישמע להוראות השוטרים".

רבי יונתן בן עוזיאל עמוקה הילולא משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד