כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בצל הסדקים ב'ימינה'

לאחר הודעת המשותפת: חשש כי אלקין וסער לא יתמכו בממשלה

בדרך להשבעת ממשלה? איימן עודה הצהיר לאחרונה כי "אם יצטרכו את הקול שלי, נצביע בעד הקמת הממשלה" | מהלך שכזה, הישענות על הערבים עצמם, ולא על עלה התאנה שהוכשר - מנסור עבאס, עלול לגרום לחברי תקווה חדשה, זאב אלקין וגדעון סער לחשב מסלול מחדש 

לאחר הודעת המשותפת: חשש כי אלקין וסער לא יתמכו בממשלה
סער/לפיד/בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דקות לפני חצות ליל רביעי השבוע חייג יושב ראש יש עתיד לנשיא המדינה ששהה באותה העת באצטדיון כדורגל ובישר לו כי עלה בידו להקים ממשלה, בעוד הקרב על חשיפת ההסכמים שהביאו אותו להכרזה עדיין נמשך, הולכת ומתפוררת מבפנים הממשלה.

זה לא סוד כי הממשלה הצפויה לקום היא מעשה בלתי אפשרי, מהימין הקיצוני - מנכ"ל מועצת יש"ע, עד השמאל הקיצוני כולל הערבים עצמם. הדבוקה הזו צריכה לנהל מדינה.

ואכן הסדקים הולכים וצצים, ובעוד כולם מתמקדים במתרחש במפלגת ימינה החדשה והמשוסעת, האם כולם מתייצבים לצד יו"ר המפלגה או עושים בעצמם מעשה שיקלי, ב'תקווה חדשה' הולכת ונסדקת התמיכה האוטומטית.

יו"ר 'הרשימה המשותפת' איימן עודה אמר הבוקר (שישי) לנחום ברנע ב'ידיעות אחרונות': "אם יצטרכו את הקול שלי, נצביע בעד הקמת הממשלה".

מהלך שכזה, של הישענות על הערביים עצמם, ולא על עלה התאנה שהוכשר - מנסור עבאס, הוא מהלך שיכול לגרום לזאב אלקין וגדעון סער לחשב מסלול מחדש.

יצוין, כי ברשימה המשותפת לא כולם יתמכו באופן אוטומטי, מתוך 5 החברים המרכיבים את הסיעה, שני חברי כנסת צפויים לתמוך, ושני חברי כנסת להימנע, ונציג בל"ד החמישי כבר הצהיר כי יתנגד.

גדעון סער זאב אלקין איימן עודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד