ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"פגיעה קשה"

בית משפט הכריע: רעייתו של בן-גביר צודקת

אחרי שעשרות פעילי להב"ה ואשתו של בן-גביר תבעו את פייסבוק, על כך שווטסאפ, חברת הבת שלה, חסמה את חשבונם ללא הסבר וללא התראה - בית המשפט הוציא צו שהחומרים של אשתו של בן-גביר ישמרו ולא ימחקו | עו"ד גיא אופיר: "וואטסאפ פוגעים בחופש הביטוי"

בית משפט הכריע: רעייתו של בן-גביר צודקת
whatsapp צילום: pixabay

שבועות אחרי שווטסאפ חסמה במפתיע כמה חשבונות של פעילי להב"ה, ואנשים המזוהים עם 'עוצמה יהודית', בית המשפט הוציא צו, בו הורה לשחרר את החומרים של אשתו של בן-גביר.

על פי הצו, שניתן על ידי בית המשפט המחוזי בירושלים, החומרים של אילה, אשתו של איתמר בן-גביר, ישמרו ולא ימחקו, זאת לאחר שהרשת החברתית חסמה אותה ועוד כמה פעילי להב"ה.

עו"ד גיא אופיר מסר בתגובה: "התאגידים הרב לאומיים היום, שולטים עלינו ועל זכויותינו יותר מהשלטון, הן מבחינת התקשורת לתקשר עם אנשים והן מבחינת חופש הביטוי והיכולת להתפרנס".

"מה שוואטסאפ עשתה לאילה בן גביר זו שערורייה, למרות שאישית איני מסכים עם דעותיהם הפוליטיות של אילה ואיתמר בן גביר, מהסיבה שחופש הביטוי נועד גם לשמוע ולהשמיע, דעות לא מקובלות ואפילו נתפסות כקיצוניות, או מסוכנות בעיני חלק מהאוכלוסייה", הוסיף.

כזכור, בן גביר הגישה תביעה אזרחית נגד וואטסאפ על סך 500 אלף שקלים, באמצעות עורכי הדין גיא אופיר ורועי בן דוד כאשר חשבונה הושעה, ללא כל הודעה מוקדמת ותוך שנמחקו חומרים מהזיכרון האחרון של אחותה ז"ל.

פייסבוק ואטסאפ בית משפט איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד