י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"העם איתנו"

'הציונות הדתית' יוצאת למפקד: זאת המטרה

בעוד חברי 'ימינה' הולכים לעבר ממשלת השינוי, סמוטריץ' הכריז בתחילת השבוע על מפקד, בו ינסו לשכנע מצביעים להתפקד למפלגתם - חבר הכנסת אופיר סופר, המשויך למפלגה אך משוריין ב'ליכוד', מסביר ל'בחדרי': "זה הצורך שעולה מן השטח" | בנוסף הבהיר: "זה בלי קשר למצב הפוליטי"

'הציונות הדתית' יוצאת למפקד: זאת המטרה
בצלאל סמוטריץ' צילום: נתן וייל

לאחר ארבעה סבבי מערכות בחירות, בהן המגזר הדתי-לאומי רץ בכל פעם במתכונת שונה, בתחילת השבוע הכריז יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ כי מפלגתו תצא למפקד.

במפקד, הפעילים והמפלגה יגייסו עוד ועוד אנשים שיתפקדו למפלגה כדי שייקחו חלק בפעילותה, לאחר מכן יקיימו בחירות ופריימריז, בהן ייבחרו הנציגים שיתמודדו בבחירות הבאות - זאת כדי להמשיך את מסגרת המפלגה גם בבחירות הבאות.

ישנן טענות ברשתות החברתיות ובציונות הדתית, כי סמוטריץ' החל את המפקד כעת כדי לרכוב על המהלך של 'ימינה' לעבר ממשלת השינוי, ובכך להציב את עצמו כראש המגזר הדתי-לאומי בפוליטיקה, אך חבר הכנסת אופיר סופר דוחה את הטענות.

"ההחלטה שלנו לצאת למפקד זאת החלטה שכבר רצינו לעשות תקופה ארוכה, וזה לא הסתדר. בלי קשר למצב הפוליטי", אמר ל'בחדרי חרדים' והמשיך, "המטרה היא שתהיה מפלגה דתית-לאומית של כולם".

"ימינה מעולם לא הגדירה עצמה כמפלגה הדתית לאומית. היציאה למפקד נובעת מצורך שעולה מן השטח תקופה וארוכה", הוסיף הח"כ, המשוייך ל'ציונות הדתית' והשתריין ב'ליכוד' בבחירות האחרונות.

בתוך כך, מוקדם יותר היום סמוטריץ׳ שחרר סרטון, שבו פנה אל המגזר הדתי-לאומי ולמחנה הימין: "בואו נביט קדימה - ביחד. נרים את הראש ונזקוף את הגב. יש לנו דרך גדולה, יש לנו ערכים גדולים, רוב העם איתנו ואנחנו ננצח", אמר.

חה"כ אופיר סופר\\צילום: Hadas Parush/Flash90

"אז נכון, שבוע מאד לא פשוט עבר על כולנו, שבוע כואב בו ראינו את מי שחשבנו כשותפים לדרך, מפנים עורף והולכים להקים ממשלה רעה שנשענת על תומכי טרור אנטי ציונים", הוסיף

"אבל אנחנו לא מתייאשים", סמוטריץ׳ ציין וקרא, "נמשיך לעשות הכל כדי למנוע את הממשלה הרעה הזו, וזה עדיין אפשרי, וגם אם חלילה לא נצליח אנחנו לא מתייאשים מהמדינה הנהדרת שלנו ומהדרך הגדולה בה אנו מאמינים".

"נזקוף את קומתנו, נדבק בדרכם של יהושוע וכלב, נאחז באמונה בצדקת הדרך ואין לי ספק שבע"ה נעשה ונצליח. שבת שלום עם ישראל יקר", סיכם.

אופיר סופר בצלאל סמוטריץ מפקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד