י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"התנתקות 2 בדרך"

פרסום ראשון: מאות מפוני גוש קטיף בקריאה לימניים בגוש השינוי

כחלק מהלחץ המופעל בימים האחרונים מהימין, מאות מפוני גוש קטיף שלחו עצומה לחברי הכנסת של 'ימינה' ו'תקווה חדשה', בה הם דורשים שיסכלו את הקמת קואליציית השינוי: "כפי שהתרענו לפני העקירה, כך אנו מתריעים כעת" | בנוסף תקפו: "חלק גדול מחברי הממשלה מונע משנאה כלפי הערכים שאנו שותפים להם"

פרסום ראשון: מאות מפוני גוש קטיף בקריאה לימניים בגוש השינוי
פינוי ביהכנ"ס בהתנתקות צילום: נתי שוחט, פלאש 90

לקראת השבוע הקרוב, שבו צפויה להישבע ממשלת השינוי, היום (שישי) מעל למאה מפוני גוש קטיף שלחו מכתב לרוב חברי הכנסת של 'ימינה' ו'תקווה חדשה', בה ביקשו שלא יתנו את ידם להקמת קואליציית בנט-לפיד.

במכתב, אשר מפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', מבקשים המפונים מחברי הכנסת שלא יתמכו בממשלת השינוי, ומזכירים איך הזהירו את אותו הדבר לפני פינוי ישובים בעבר, כך כעת הם מזהירים מפני הקמתה של קואליציית השינוי.

את המכתב שלחו לחברי הכנסת: גדעון סער, זאב אלקין יועז הנדל, שרן השכל, איילת שקד, ניר אורבך, עידית סילמן וחבר הכנסת מתן כהנא.

יצויין כי המכתב לא נשלח לכלל חברי הכנסת ממפלגות הימין בגוש השינוי, עקב ציפיות נמוכות שיענו לקריאתם. חברי הכנסת להם לא נשלח המכתב הם, נפתלי בנט, בני בגין, אביר קארה ויפעת שאשא-ביטון.

"בדצמבר 2003 בניגוד גמור להבטחת הבחירות הכריז אריאל שרון על העקירה מגוש קטיף", פתחו מפוני גוש קטיף והזכירו, "גם אז כמו היום ראינו איך "אבירי הדמוקרטיה" בכנסת ובתקשורת מתגייסים למען התוכנית תוך רמיסת הדמוקרטיה ויצירת דה לגיטימציה כלפינו וכלפי המחאה שהובלנו".

במכתב הם מציינים: "המערכת גייסה את כל הכוחות והכלים שעמדו לרשותה (כולל את מערכת המשפט) במטרה להשחיר את פנינו ואת כל הציבור הכתום, שכללו הפצת ידיעות שקריות, יצירת הפחדה ועוד...זכור לנו היטב כיצד כולכם- איש איש בתפקידו פעלתם בדרככם למנוע את רוע הגזירה".

"בשנתיים האחרונות אנו עדים למערכות גדולות ומשומנות שפועלות באותה מתכונת, ולא בוחלת בשום אמצעי כדי לכפות על העם בישראל שלטון אחר המבקש להחליף את מדינת היהודים למדינת כל אזרחיה, פגיעה בזהות היהודית, ויתור על חלקי ארץ ישראל ועוד", הוסיפו.

"נכון שבשנים האחרונות ישנה הזנחה בכל הקשור לחיזוק ההתיישבות היהודית בנגב, גליל וביו"ש, מול השתלטות בלתי פוסקת של ציבור ערבי על שטחים נרחבים באזורים אלו", הודו וטענו, "זוהי מציאות אבסורדית של 15 שנה, בה מבוצע ירי תלול מסלול מיישובינו החרבים כלפי 2/3 ממדינת ישראל ושל רפיסות מול מערכת המשפט".

"לא ניתן להתעלם גם מהטרור הערבי שאנו עדים לו בחודשים האחרונים, שחלקו מובל על ידי ההנהגה הערבית המקפידה להשתמש בכפל לשון מול הציבור היהודי ומנגד מול הציבור הערבי", רמזו לחברי הכנסת של 'רע"מ'.

תושבי גוש קטיף תקפו: "זו לא ממשלת "אחדות", "שינוי", "ריפוי" או כל שם מכובס אחר. זו ממשלה שחלק גדול מחבריה מונע משנאה כלפי הדרך והערכים שאנו שותפים להם וחיים לאורם ותוך פסילה של ציבור גדול שמאמין בערכים אלו".

"אנו קוראים ומבקשים מכם כמי שהיו איתנו במאבק", קראו והמשיכו, "לעצור באופן מידי את "הרכבת" הזו שחס ושלום באם תקום תתברר בעוד שנים לא רבות כ"אבן הפינה" של השמאל הרדיקלי והאויב הערבי שמתגורר במדינת ישראל לפגיעה משמעותית בחלקים נרחבים בארצנו".

"כפי שהתרענו לפני העקירה מפני השלכותיה על מדינת ישראל כך אנו מתריעים כעת ומבקשים מכם לשוב הביתה לפני שיהיה מאוחר מידי. באנו על החתום תושבי גוש קטיף", סיכמו.

גוש קטיף מפלגת ימינה מפלגת תקווה חדשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד