י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"גדול עליו בעשר מידות"

עמית סגל: "ברור שח"כ אורבך יקרוס תחת הלחץ"

הפרשן עמית סגל מתייחס ללחץ הרב שמופעל כעת על ח"כ ניר אורבך מתוך סביבתו הקרובה. לדברי סגל, האירוע גדול על הח"כ הטרי של 'ימינה' בכמה מידות | "זה ברור שהוא יקרוס תחת הלחץ"

עמית סגל: "ברור שח"כ אורבך יקרוס תחת הלחץ"
ניר אורבך צילום: פלאש90

ב'חדשות 12' הביאו לדיון את הלחץ הרב שמופעל בימין על אנשי 'ימינה' ובעיקר על ח"כ ניר אורבך וכן על ח"כ עידית סילמן, בדרישה שיתנגדו ויסכלו את ממשלת השינוי שתושבע בקרוב. אמש פורסם אך על חרם בהם נתקלים ילדיהם בבית הספר ולחצים נוספים בתוך הקהילה.

הפרשן עמית סגל נדרש לעניין וחילק זאת בין מחאות שהן לגיטימיות לכאלה שאינן לגיטימיות, ואמר שלערב משפחה וילדים זה צעד מגונה אך הדגיש שהפרקטיקה המגונה של הפגנות מתחת לבתיהם של אישי ציבור מוכרת לנו היטב אצל היועמ"ש אביחי מנדלבליט, שם אף הגיעו לבית הכנסת בו הוא מתפלל.

סגל הצביע על נתניהו וסמוטריץ' כמובילי הלחץ כשאחד משמש כאיש המודיעין והשני כאיש המבצעים. סגל גם הדגיש כי כל סביבתו הקרובה של ח"כ אורבך מתנגדת לצעד שלו ולוחצת שיסכל את הממשלה החדשה, מדובר במשפחתו הקרובה, חבריו ואנשי קהילתו. הלחץ אף הוביל לכך שאורבך לא התפלל השבת בבית הכנסת שלו.

פרשן 'חדשות 12' מסביר את גודל האירוע בציונות הדתית סביב ח"כ אורבך. לדבריו מדובר בח"כ שהיה עד לא מזמן פעיל סטנדרטי במפד"ל – 'הבית יהודי' ולפתע הוא הפך להיות האיש שיכריע את גורלה של הקואליציה כולה וכל צעד שיעשה ירשם בדפי ההיסטוריה. לדברי סגל מדובר באירוע שגדול בעשר מידות על אורבך.

לסיכום אומר סגל בשנינות אופיינית: "זה ברור שח"כ אורבך יקרוס תחת הלחץ, אני עדיין לא יודע תחת איזה לחץ".

ניר אורבך מפלגת ימינה עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד