ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"הקנאה אוכלת אותך"

סוער: אהוד ברק עקץ את ביסמוט והדליק את האולפן

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק עקץ את עורך 'ישראל היום' שישב לצידו באולפן וכינה אותו "שופר מטעם", ביסמוט לא נשאר חייב ותקף בעוצמה את הרמטכ"ל לשעבר. "היית הערת שוליים, וההצלחה שלך היא 4 שנות אינתיפאדה אחרי מאורעות אוקטובר 2000"

סוער: אהוד ברק עקץ את ביסמוט והדליק את האולפן
בועז ביסמוט//אהוד ברק צילום: פלאש90

בכל תקופת המו"מ במחנה השינוי נדם קולו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, פעיל בולט בגוש מתנגדי נתניהו. אמש הוא דיבר לראשונה, בירך על ממשלת בנט-לפיד וסיפר כי לא היה מעורב ישירות בשיחות המו"מ אך ציין כי שימש כיועץ למי שפנה אליו בנושא. ברק גם שיבח את תנועת המחאה 'קריים מיניסטר' שלדבריו לולא היא לא היינו רואים את הממשלה החדשה והדחתו של נתניהו. 

בהמשך דבריו עקץ ברק את אחד מיושבי הפאנל באולפן, עורך 'ישראל היום' בועז ביסמוט ועורר סערה באולפן. "אני בטוח שהממשלה החדשה לא תשלח פרשנים מטעם שידקלמו מסרים באולפנים", אמר ברק וכיוון לביסמוט.

עוד קודם שעורך 'ישראל היום' השיב לעלבון של ברק, הפרשנית דנה וויס הפנתה את תשומת לב יושבי האולפן לכף ידו של אהוד ברק עליה שורבטו כיתובים בעט. "מאז שאני מפקד בסיירת מטכ"ל אני כותב נקודות על היד", השיב ברק.

המגיש נתן הזדמנות לעיתונאי בועז ביסמוט להשיב על כך שברק כינה אותו שופר: "אתה שיאן הכהונה הקצרה ביותר", הטיח בו ביסמוט. "הקנאה אוכלת אותך בעניין נתניהו. אנחנו השופרות שאתה קורא לנו יעילים הרבה יותר מהאלדד יניבים שלך". ביסמוט הוסיף: "היית הערת שוליים, וההצלחה שלך היא ארבע שנות אינתיפאדה אחרי מאורעות אוקטובר 2000".

כל אותה העת ברק זרק לאוויר בזלזול כי הוא אינו מקשיב כלל לדבריו של ביסמוט, ורק ציין כי מדובר בהוכחה נוספת מדוע חשוב שהממשלה הבאה תפסיק לשלוח "פרשנים מטעם", לאולפנים.

בועז ביסמוט אהוד ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד