י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בחמאס משגרים איום

בדרך להסלמה נוספת? מצעד דגלים חדש מתוכנן

אחרי שהמסלול של המצעד הקודם שונה והמארגנים ביטלו את האירוע, כמה ארגוני ימין, ובראשם בן-גביר וסמוטריץ', מתכננים ריקוד דגלים נוסף ביום חמישי הקרוב - וקיים חשש כי כמו לפני חודש, גם הפעם האירוע יגרור להסלמה: "ההחלטה של המשטרה בלבד" | בחמאס קוראים לפעיליהם לצאת ולהפגין באותו יום: "כדי להגן מפני רשעות הציונות"

בדרך להסלמה נוספת? מצעד דגלים חדש מתוכנן
ריקוד דגלים צילום: יונתן זינדל ומרק ישראל סאלם, פלאש 90

שבועיים לאחר סיום מבצע 'שומר החומות', אמש (שישי), כמה ארגוני ימין הודיעו כי יקיימו מצעד דגלים ביום חמישי הקרוב, וקיים חשש כי האירוע יגרום להסלמה נוספת.

הארגונים מקיימים את המצעד בעקבות שינוי מסלולו לפני כחודש ביום ירושלים, אז הוא שונה בגלל המתיחות במזרח הבירה. בנוסף, המצעד בחודש שעבר הוביל למבצע מול חמאס, וכעת קיים חשש כי גם כעת הוא יוביל להגברת המתיחות.

"ירושלים מהווה טבורה של אומה ולכן אויבי ישראל שואפים לנתק אותנו ממנה", אמר מתן פלג יו"ר תנועת "אם תרצו", ממארגני העצרת בירושלים, והמשיך, "בלי ציון אין ציונות וחידוש צעדת הדגלים הוא ניצחון ירושלים הציונית, החופשית והפתוחה על ארגוני ציר הרשע והחושך".

"אנו קוראים לכל הציבור באשר הוא להגיע ביום חמישי הקרוב ולחגוג איתנו את אחדות ירושלים ומדינת ישראל", הוסיף.

חמאס הגיבו לארגון המצעד, ודובר ארגון הטרור בירושלים קרא למפגינים לצאת נגד: "קוראים לאנשינו להפגין בהמוניהם ביום חמשי במסגד אל-אקצא, כדי להגן עליו מפני רשעות הציונות ותוכניותיו".

בעקבות כך, קיים חשש כי האירוע יגרום להסלמה - אבל גורם מדיני מגלגל את האחריות למשטרה: "ישראל נמצאת בשגרה ואין מגבלות, ההחלטה אם לאפשר את המצעד היא של המשטרה בלבד. אם המפכ"ל יחליט - הוא יכול להעלות לדיון את הנושא כפי שעשה בפעם הקודמת".

ריקוד דגלים חמאס בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר מפכ"ל המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד