י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הבילויים של הש"סנקיות: שיחות עם פלשתיניות • פרסום ראשון

לא תאמינו עם מי יושבות נשות ש"ס: ערכו 'סמינר' משותף עם נשים פלשתיניות שעסק ב"קידום השלום" • המממנים: קרנות אירופאיות ו'יוזמת ז'נבה' • ח"כ דוד אזולאי: "אשתי לא הוזמנה"

נשות ש"ס בכנס "שלום". צילום ארכיון
נשות ש"ס בכנס "שלום". צילום ארכיון

ישראל 2010: נשות ש"ס נפגשות עם פלשתיניות הפועלות בארגונים פלשתיניים המציגים חזות כאילו הן פועלים ל"קידום השלום" בין ישראל לערבים תושבי יו"ש.

על פי מידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה, כי 'יוזמת ז'נבה', ארגון הפועל ומקיים את המפגשים בין הצדדים, ממומן באמצעות קרנות שונות ברחבי העולם, בעיקר קרנות זרות אירופאיות העויונות את ישראל.

המפגש הראשון בין הצדדים התקיים בבולגריה בחודש מאי האחרון. במפגש ערכו הצדדים היכרות ראשונית אחת עם השנייה ושוחחו אודות נושאים שונים.

המפגש הבא, שיתקיים ככל הנראה בירושלים בעוד מספר שבועות, נועד לקדם את ההידברות בין שני הצדדים, לקדם את תפקיד האישה בשתי החברות, כשהצדדים מדברים גם על ההיבט המדיני, מעורבות בהליכי שלום והסברים מעמיקים על יוזמת ז'נבה.

יצוין, כי נשות מפלגת ש"ס הן נשים חרדיות אשר מנהלות אורח חיים חרדי לכל דבר.

בפנייה של כתב 'בחדרי חרדים' לח"כ דוד אזואלי מש"ס, אמר אזולאי: "אשתי דווקא נמנית על אחת מהנשים הפעילות של המפלגה, והיא לא קיבלה כל זימון כזה או אחר למפגשים כאלו. גם אני לא יודע על מפגשים כאלו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד