י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא רק טראמפ

נתניהו ג'וניור נחסם - ובימין זועמים: "צריכים להיות מודאגים"

ברקע סיום כהונתו של אביו כראש ממשלת ישראל, יאיר נתניהו נחסם ברשתות החברתיות אינסטגרם, טוויטר ופייסבוק, זאת לאחר שפרסם הזמנה להפגנה מול ביתו של ח"כ ב'ימינה': "קריאה של אנשי ימין להפגין = הסתה" | עיתונאי הימין יצאו להגנתו: "הדפוס שראינו בארה"ב חוזר"

נתניהו ג'וניור נחסם - ובימין זועמים: "צריכים להיות מודאגים"
יאיר נתניהו צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

כמה חודשים לאחר שתומכי טרמאפ נחסמו ברשתות החברתיות, מספר  אנשים המזוהים כתומכי ימין, ביניהם בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נחסמו ברשתות החברתיות.

יאיר נתניהו נחסם למספר שעות באינסטגרם, טוויטר ופייסבוק, לאחר ששיתף כרזה שקוראת להפגין מול ביתו של חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה', כדי שיתנגד לממשלת השינוי, ובה פורסמה כתובתו של האחרון.

"הרדיפה, הצנזורה וסתימת הפיות של הרשתות החברתיות נגד אנשי הימין שוברת שיא חדש", נמסר מנתניהו הבן. "מהיום זאת המציאות החדשה: קריאה של השמאל להפגין = תמיכה, קריאה של אנשי ימין להפגין = הסתה".

גם עיתונאי הימין נחלצו להגנתו: "אני בוודאי לא חשוד באהבת יאיר נתניהו, ובכלל לא להיפך, ובכל זאת גם אחרוני תומכיו של יאיר נתניהו צריכים להיות מודאגים מהדבר הזה", אמר עמית סגל.

סגל המשיך ואמר ב'אולפן שישי': "זה מזכיר לי מאוד את סיפור דונלד טראמפ. אתה יכול לחשוב שהיא הסית לאלימות, התגזען או דברים כאלה - אבל להיזכר בדבר כזה כשניחוח המהפך כבר באוויר, יש בזה משהו מאוד מקומם".

"‏דעתי על יאיר נתניהו וסגנונו ידועה לעוקבים כאן, אבל הידיעה על חסימתו בפייסבוק ובטוויטר מבהילה", צייץ יאיר שרקי והוסיף, "הדפוס שראינו בארה"ב חוזר: ענקיות הטכנולוגיה "תופסות אומץ" כשהן מזהות חילופי שלטון".

גם חבר הכנסת ניר אורבך, שיאיר נתניהו שיתף את הקריאה להפגנה מולו, גינה את החסימה: "‏אם המנהלים באינסטגרם/ טוויטר חסמו את יאיר נתניהו ‎ כי רצו להתערב לטובתי- אז תודה, אבל לא תודה".

"בישראל מותר לכל אדם להפגין ולמחות ואשמח שזה יישאר כך, גם אם ההפגנה מופנית נגדי. "גם אם אינני מסכים עם מילה מדבריך, אלחם למען זכותך לאמר אותם", ציטט.

עוד כמה אנשי תקשורת ופעילים המזוהים עם הימין נחסמו, וביניהם גם איש התקשורת ידידה מאיר, לאחר ששיתף בפייסבוק את טורו, בו קרא לימין לצאת ולהפגין נגד ממשלת השינוי.

יאיר נתניהו פייסבוק חסימה ידידיה מאיר עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד