כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי הודעת ראש השב"כ

העיתונאי רמז כי מכתב הרבנים מסית לרצח

אחרי שראש השב"כ פרסם אזהרה, שבה קרא להפסיק את השיח האלים, העיתונאי ניר דבורי כתב כי אולי אחת הדוגמאות היא מכתב הרבנים של הציונות הדתית, שבו קראו לעשות הכל כדי שממשלת השינוי לא תוקם: "מספיק אחד שיפרש את "לעשות הכל" כהתרת דמו של האחר" | ברשת הגיבו: "איזה דוגמא חלשה"

העיתונאי רמז כי מכתב הרבנים מסית לרצח
הרבנים מול ביתו של אורבך צילום: בחדרי חרדים

בעקבות ההסתה ברשת נגד ממשלת השינוי, היום (שבת) ראש השב"כ נדב ארגמן פרסם מכתב אזהרה, בו הזהיר מפני אפשרות שאנשים יפרשו את השיח ברשתות לאלימות.

לאחר אזהרתו של ארגמן, כתב הביטחון של 'חדשות 12' ניר דבורי התייחס לכך, וטען כי מכתב הרבנים של הציונות הדתית שהתפרסם לפני כמה ימים, בו קראו לנסות למנוע את הקמת ממשלת השינוי, עלול להביא להתרת דם.

"‏אולי זו אחת הדוגמאות לאזהרה של ראש השב"כ הערב, "מכתב רבנים" שמופץ ברשת", צייץ דבורי והמשיך, "בשורה המודגשת: "חייבים להשתדל לעשות הכל שהממשלה הזו לא תקום". מספיק אחד שיפרש את "לעשות הכל" כהתרת דמו של אחר".

בתגובה לכך, ברשת פסלו את טענתו: ‏"טוב, שמעו, זה אחד הסיבובים הכי מרשימים שמישהו עשה לטקסט כדי להסביר למה זה הסתה. וזה לא שאין תחרות, כן?", כתב העיתונאי שילה פריד.

"‏חחחחח איזה עלובים, לפי זה עורך הדעות של הארץ היה צריך להיות כבר במאסר עולם", כתב בציניות העיתונאי עקיבא ביגמן, והמגיש ישי שנרב המשיך, "‏וואו, איזו דוגמא חלשה".

ניר דבורי הסתה לרצח נדב ארגמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד