י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ביקור בזק

מירון וקבלת קהל: הרבי מסאטמר יגיע לביקור בארץ

האדמו"ר מהר"א מסאטמר צפוי להגיע לביקור בזק בארץ הקודש במסגרתו יקבל את קהל חסידיו ויפקוד את ציון הרשב"י באתרא קדישא מירון. כל הפרטים על הביקור הצפוי 

מירון וקבלת קהל: הרבי מסאטמר יגיע לביקור בארץ
הרבי מסאטמר צילום: ארכיון בחדרי

התרגשות גדולה בקרב חסידי סאטמר בארץ הקודש: האדמו"ר (מהר"א) מסאטמר צפוי להגיע לישראל ביום שלישי הקרוב לביקור בזק למשך מספר ימים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבי מסאטמר יקבל את קהל חסידיו בארץ לעצה וברכה לאחר שלא שהה מספר שנים בארץ.

עד נודע ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר שיגיע ביום שלישי בבוקר צפוי גם להגיע לתפילה בציון הרשב"י במירון, ועתיד לחזור למעונו בקרית יואל מונרו ביום חמישי בלילה.

לפני מספר שבועות אמר האדמו"ר מסאטמר כי הוא מקווה לנסוע למירון כבר בתקופה הקרובה "עוד בטרם יחוללו שם שינויים". זאת על רקע קריאותיהם של גורמים שונים להפקיע את השטחים של מתחם ציון הרשב"י עקב האסון הקשה שהתרחש במהלך מעמד ההדלקה של חסידות תולדות אהרן בל"ג בעומר האחרון, שם נהרגו 45 קדושי מירון.

את הדברים אמר הרבי  בעת סעודת ראש חודש סיון בקריית יואל מונרו שנערך לעסקני הקהילה הפועלים לטובת מוסדות 'יטב לב' של החסידות. "אני רוצה לנסוע למספר ימים. לבד באופן פרטי. ללא ליווי של קהל חסידים", התבטא הרבי.

במהלך דבריו הכואבים פרץ האדמו"ר בבכי ואמר: "אוחז בי אימה ופחד כשאני רק חושב על לצעוד במתחם הקבר ולהתפלל על ציונו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי".

הרבי המשיך וגילה את זיכרונותיו מבית אביו בעל ה'ברך משה' מסאטמר זצ"ל. "אני זוכר את ההשתוקקות העצומה שהייתה לאבי לגבי הנסיעה לאתרא קדישא מירון. אני זוכר שהוא היה אומר לי 'הלוואי והייתי יכול להתארגן ולצאת בשקט למירון, אני עם ה'הויז בחור' לבד'", סיים האדמו"ר את דבריו.

חסידות סאטמר קרית יואל מונרו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד