י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מאוד מעניין אותי"

עוד לפני הנשיאות: טראמפ שוקל להתמודד לבית הנבחרים

טראמפ שוקל להתמודד על מושב בבית הנבחרים בבחירות שיתקיימו בשנת 2022, במטרה להפוך ליו"ר בית הנבחרים ולהתחיל בחקירת הדחה נגד ביידן. זאת ברקע הדיווחים השונים כי הוא עתיד להתמודד שוב לנשיאות ב-2024

עוד לפני הנשיאות: טראמפ שוקל להתמודד לבית הנבחרים
דונלד טראמפ צילום: מתוך פייסבוק

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, אמר כי הצעה שהוגשה לו להתמודד על מושב בבית הנבחרים בשנת 2022 במטרה להפוך ליו"ר, "מעניינת מאד" וכתוצאה מכך הוא ינסה לפתוח בחקירת הדחה נגד הנשיא המכהן ג'ו ביידן.

במהלך ראיון שנערך ביום שישי אחר הצהריים עם הנשיא לשעבר טראמפ, הציע מנחה הרדיו הימיני וויין אלין רוט, כי טראמפ יתמודד לקונגרס במטרה "למחוק את ביידן".

"למה לא, במקום לחכות ל-2024, ואני מקווה שתתמודד בשנת 2024, אבל למה לא להתמודד בשנת 2022 לקונגרס ארצות הברית? מושב מטעם פלורידה. תזכה בגדול. תוביל אותנו לניצחון מוחץ דרמטי, קח את הבית", הציע רוט לטראמפ והמשיך "ואז אתה תהיה יו"ר הבית, תוביל את הדחתו של ביידן ותתחיל בחקירות פליליות נגד ביידן. אתה תמחק אותו בשנתיים האחרונות", המשיך מנחה הרדיו.

נראה כי טראמפ אהב את הרעיון. "זה כל כך מעניין", אמר הנשיא לשעבר. "אתה יודע, זה מאוד מעניין", הוסיף. אחר כך אמר כי הרעיון של רוט "עשוי להיות טוב יותר" מההצעה שהוא יתמודד לסנאט.

כזכור, דונלד טראמפ מתכנן גם להתמודד בריצה נוספת לנשיאות. הוא אמר למקורביו שהוא יתמודד שוב בשנת 2024 אם הוא יהיה מספיק בריא, כך דיווחה התקשורת האמריקאית בסוף חודש מאי.

בתוך כך, פייסבוק הודיעה ביום שישי האחרון, כי חשבונו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ יישאר חסום עד ינואר 2023 לפחות. הרשת החברתית הודיעה כי היא "תשנה את הדרך שבה היא מתמודדות עם מנהיגי עולם שלא מצייתים לתנאי השימוש".

המשמעות היא מאד מאתגרת מבחינת טראמפ, הוא לא יוכל להשתמש ברשתות החברתיות לקראת בחירות "אמצע הקדנציה" לקונגרס בנובמבר 2022. כך שמאד יהיה לו קשה להפעיל קמפיינים. מאחר והוא חסום גם אצל טוויטר, יוטיוב ואינסטגרם.

דונלד טראמפ ג'ו ביידן בית הנבחרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד