י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נמנעים מסיבות פוליטיות

פוטין הודיע: "פותח את רוסיה לתיירות חיסונים"

נשיא רוסיה הורה לפקידים בממשלתו "להיערך לפתיחת רוסיה לתיירות חיסונים". תיירים זרים יוכלו לשלם עבור החיסון הרוסי 'ספוטניק 5', לדברי פוטין "החיסון אמין כמו רובה קלצ'ניקוב"

פוטין הודיע: "פותח את רוסיה לתיירות חיסונים"
ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין טען בסוף השבוע כי כמה מדינות נמנעות מלקנות את החיסון נגד קורונה מתוצרת רוסיה "מסיבות פוליטיות" והודיע כי יפתח את רוסיה לכל מי שירצה לקבל חיסון בתשלום.

בנאומו בכנס הכלכלי השנתי בסנט פטרסבורג אמר פוטין: "בהתחשב ביעילות החיסונים שלנו, אני יודע שהביקוש הזר די גבוה, תעשיית התרופות המקומית מוכנה להגביר עוד יותר את ייצור החיסונים", הוסיף והשווה את יעילותו ואמינותו "רובה קלצ'ניקוב".

קיריל דמיטרייב, ראש קרן ההשקעות הרוסית (RDIF) המממנת את החיסון, אמר בפורום כי רוסיה עשויה להיפתח ל"תיירות חיסונים" מיולי. רוסיה אישרה מספר חיסונים, מתוכם השימוש הנפוץ ביותר הוא 'ספוטניק 5' שניתן בשתי מנות, עם הפסקה של 21 יום בין הזריקות, בדומה לחיסון של פייזר, והוא היה החיסון הראשון לקורונה שיצא באוגוסט 2020.

ספוטניק נקרא על שם הלוויין הראשון בעולם ששוגר על ידי ברית המועצות בשנת 1957, והוגדר על ידי פוטין כחיסון "הטוב ביותר בעולם". פוטין ניצל את ההזדמנות כדי לעודד את כל הרוסים לקבל את החיסונים שלהם בחינם. "לכל אזרח ברוסיה יש את ההזדמנות להתחסן בחינם לחלוטין", אמר פוטין בפורום הכלכלי הבינלאומי של סנט פטרסבורג. "ברצוני לבקש מאזרחינו להשתמש בהזדמנות זו כדי להגן על עצמם ועל יקיריהם".

הוא הדגיש כי הוא עצמו התחסן וכי לחיסון תופעות לוואי מעטות.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ספוטניק 5 חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד