י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אין כאן שום הסתה" | צפו

"כמו בבלפור"; זקן רבני הדת"ל מגיב לטענות כלפי מכתב הרבנים

אחרי ששלח יחד עם עשרות רבנים מהמגזר הדתי-לאומי מכתב בו קראו למנוע את ממשלת השינוי, ולאחר מכן ברשתות החברתיות רמזו כי מדובר בהסתה לרצח - הרב דרוקמן הודף את הטענות: "בדמוקרטיה אפשר להביע דברים" | בנוסף טען כי לא מדובר בהסתה: "לא יעלה על הדעת" | צפו

"כמו בבלפור"; זקן רבני הדת"ל מגיב לטענות כלפי מכתב הרבנים
הרה"ג חיים מאיר דרוקמן צילום: אבי דישי, פלאש 90

בעוד הוא עדיין מנסה להפעיל לחץ כדי למנוע את הקמת ממשלת השינוי, הלילה (בין מוצ"ש לראשון) הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, התייחס לטענות כלפי מכתב שהוא ועוד עשרות רבנים שלחו בסופ"ש האחרון.

הרב דרוקמן התייחס למכתב ששלח, יחד עם עשרות רבנים מהמגזר, שבו קראו לעשות הכל כדי למנוע את הקמת ממשלת השינוי, ובשעות האחרונות ישנם טענות כלפי, זאת בעקבות אזהרתו של ראש השב"כ מהסתה כלפי 'ימינה'.

‏"בדמוקרטיה אפשר להביע דברים במכתב, כשם שאפשר להפגין חודשים ליד בית רה"מ", אמר הרב דרוקמן בסרטון שהופץ. "אין כאן שום הסתה ולא יעלה על הדעת שמדובר באיזושהי אלימות".

קרדיט: 'כאן חדשות'

"בדרך דמוקרטית ניתן לעשות כל מה שאפשר כדי למנוע את הקמת הממשלה הזו", הוסיף זקן רבני הציונות הדתית, שאף השתתף במחאה מול ביתו של חה"כ ניר אורבך.

כאמור אתמול ראש השב"כ נדב ארגמן הוציא הודעה חריגה, טען כי קיים חשש שהשיח ברשתות עלול להביא לפגיעה בנפש נגד גורמים פוליטיים, ובתגובה לכך, ברשתות החברתיות הפנו למכתב הרבנים.

"‏אולי זו אחת הדוגמאות לאזהרה של ראש השב"כ הערב, "מכתב רבנים" שמופץ ברשת", צייץ כתב 'חדשות 12' ניר דבורי והמשיך, "בשורה המודגשת: "חייבים להשתדל לעשות הכל שהממשלה הזו לא תקום". מספיק אחד שיפרש את "לעשות הכל" כהתרת דמו של אחר".

גם איש התקשורת יואב לימור צייץ על כך: ‏"חייבים להשתדל ולעשות הכל כדי שממשלה זאת לא תקום". הכל. במודגש. עכשיו רק צריך אחד שיחליט לעשות הכל, עוד מישהו פה רוצה לצאת נגד האזהרה של ראש השב"כ?".

נפתלי בנט הרב חיים דרוקמן הסתה לרצח ראש השב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד