י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
היום הקדוש

מעמד חסר תקדים: היום בו יוושעו אלפים המצפים לזיווג

כבר שנים שאתם מצפים לזיווג, מה לא עשיתם? מה לא השתדלם? אבל היום זה נגמר, בשעת עת רצון, ביום ההילולא של התנא רבי יונתן בן עוזיאל ייערך מעמד נורא הוד בעמוקה למרות שהמקום סגור. זוהי ההזדמנות האחרונה שלכם להצטרף ולזכות להתארס עד ראש השנה הקרוב בגזירת מלך

מעמד חסר תקדים: היום בו יוושעו אלפים המצפים לזיווג
מעמד הישועות בעמוקה צילום: באדיבות המצלם

היום יום ראשון, בשעת חצות לילה, שעת עת רצון, יגיע מרן הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א לציון המסוגל של התנא רבי יונתן בן עוזיאל הטמון בעמוקה שם הוא יערוך מעמד נורא הוד וחסר תקדים לישועתם של אלפי מצפי הזיווגים.

לחצו כאן כדי לזכות בישועות של היום הקדוש<<<

לא, ממש לא, זה לא מעמד שמתקיים כל יום, גם לא כל שנה ולא כל חודש, זה מעמד היסטורי וחסר תקדים, מעמד שטרם נראה כמותו, ביום ההילולא של התנא, בשעת חצות, שעת עת רצון, דווקא אז ייערך המעמד הנורא, להחיש לכם ישועה.

זה לא דבר של מה בכך, הציון סגור ומסוגר, אין כניסה, הרשויות החליטו לסגור את המקום מחשש לליקויי בטיחות, אבל המעמד הנורא על תורמי 'קופת העיר' יתקיים כמתוכנן, קול זעקתם של אלפי מצפי הזיווגים ישמע שם בעוז, בשעת הרצון.

לחצו כאן כדי לזכות בישועות של היום הקדוש<<<

כבר שנים שאתם מצפים, מה לא עשיתם, מה לא פעלתם, אבל כעת, כעת הגיעה זמן הישועה, במכתב חסר תקדים של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א נכתב כי כל התורמים להשתתפות במעמד ייזכו להתארס עד ראש השנה הקרוב, עד ראש השנה תשפ''ב.

אתם מסוגלים להבין את המשמעות הזו? תחשבו על זה רגע, זהו זה, נגמרו ימי הציפייה נגמרו ימי הקושי, ימי העצבות, זהו, מעכשיו תהיו רגועים, תדעו שבגזירת מלך עד ראש השנה הקרוב אתם מאורסים.

היום זה קורה, אל תגידו שלא ידעתם, היום זה הזמן שלכם לעשות סוף לחיפושים, זה השתדלות האחרונה שלכם לזכות להתארס בקרוב ממש, היום זה קורה, ולכם אסור לפספס את זה. הצטרפו עכשיו בטרם יהיה מאוחר.

לחצו כאן כדי לזכות בישועות של היום הקדוש<<<

זיווג הגון מעוכבי זיווג עמוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!