י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האשמות חמורות

הנשיא לשעבר טראמפ תקף את ממשל ביידן: "בגדו בישראל"

הנשיא לשעבר טראמפ נאם ביום שבת בוועידה הרפובליקנית בצפון קרוליינה, ותקף את המדיניות של מחליפו בבית הלבן, ג'ו ביידן, טראמפ התייחס לאופן בו הממשל התייחס לישראל במהלך מבצע "שומר החומות"

הנשיא לשעבר טראמפ תקף את ממשל ביידן: "בגדו בישראל"
ג'ו ביידן/ דונלד טראמפ צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ/unsplash

הנשיא טראמפ תקף אתמול אל ממשל ביידן במספר נושאים, והתייחס גם ליחס שהעניק הממשל בארה"ב לישראל, במהלך מבצע שומר החומות.

בנאום שנשא ביום שבת בוועידה הרפובליקנית בצפון קרוליינה, אמר הנשיא לשעבר: "כשאנחנו מתכנסים פה הערב, המדינה שלנו נהרסת לנגד עינינו, הפשע משתולל, מחלקות המשטרה מתפרקות, סמים זורמים פנימה, מחירי הדלק עולים, התעשיות שלנו נבזזות על ידי מתקפות סייבר זרות, זה חוסר כבוד למדינתנו ולמנהיגינו".

"ההגירה הבלתי חוקית מרקיעה שחקים ברמה שמעולם לא ראינו לפני כן", אמר הנשיא לשעבר.

טראמפ תקף את ביידן בכל הנוגע להתנהלות מול סין, "למרבה הצער הממשל הנוכחי מאוד מושחת, כאשר מסתכלים על כל הכסף שהם קיבלו כמשפחה על ידי סין. ובמקום להטיל אחריות על סין, ממשל ביידן סגר את חקירת ממשלת ארה"ב על מקור הנגיף זמן קצר לאחר כניסתו לתפקיד, מה קורה?" אמר טראמפ.

"אסור לנו לשכוח שג'ו ביידן ומשפחתו לקחו מיליוני דולרים מהמפלגה הקומוניסטית הסינית, הם קנו אותו, הוא שיקר בצורה בוטה לבוחרים האמריקאים. אם אתם זוכרים שזה היה עניין גדול באותה תקופה ופתאום זה בוטל. הם לא רצו לדבר על זה, התקשורת, החדשות המזויפות לא רצו לדבר על זה".

עוד אמר טראמפ, כי "התקשורת, הדמוקרטים והמומחים כביכול מודים כעת סוף סוף במה שאמרתי לראשונה לפני 13 חודשים, הראיות מוכיחות שמקורו של הנגיף ממעבדה ממשלתית סינית" אמר טראמפ.

בנאום של כמעט 90 דקות בפני הרפובליקנים בצפון קרוליינה שהתכנסו לכינוס השנתי, טען טראמפ כי ההפסד לנשיא ג'ו ביידן בנובמבר האחרון היה "פשע המאה" והשווה את הבחירות לנשיאות ל"מדינות עולם שלישי" טראמפ אמר. "אני לא זה שמנסה לערער את הדמוקרטיה האמריקאית, אני זה שמנסה להציל אותה".

טראמפ מתח ביקורת על הנשיא ג'ו ביידן על היחס לישראל בכל הנוגע לסכסוך הישראלי-פלסטיני, ובמיוחד על המלחמה בעזה.

"הוא [ביידן] העביר ביקורת על ישראל בזמן שמולדת היהודים הותקפה על ידי אלפי רקטות וטילים ששוגרו על ידי איראן" אמר. "זו הייתה בגידה בישראל כשאתה מסתכל מה קרה בקונגרס, אתה יודע, זה היה לפני 10 שנים לפני 12 שנה לפני 15 שנה כולם היו עם ישראל, עכשיו זה לא נראה ככה" הוסיף.

דונאלד טראמפ ג'ו ביידן ישראל שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד