י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הפרשה המסתורית

משפחת הקצין דורשת לעיין בחומרי החקירה

הפרשייה בה קצין צה"ל נפטר במהלך שהותו בכלא ונקבר בחלקה אזרחית, ממשיכה לעורר סימני שאלה | בני משפחתו דורשים מבית הדין הצבאי לאפשר להם לעיין בחומרי החקירה, שם, עפ"י טענתם, יקבלו את הסיבה האמיתית למותו בכלא

משפחת הקצין דורשת לעיין בחומרי החקירה
אילוסטרציה צילום: unsplash

בקרב בני משפחתו של קצין צה"ל, שנפטר במהלך שהותו בכלא, דורשים מבית הדין לעיין בכתב האישום ובחומרי החקירה שנותרו עד כה חסויים תחת צנזורה כבדה. הקצין, כזכור, נכלא במהלך חודש ספטמבר והוגש נגדו כתב אישום שפרטיו נאסרו לפרסום.

כעת, בני משפחתו של הקצין ששירת באגף המודיעין, טוענים כי פרטי כתב האישום וחומרי החקירה - קשורים באופן ישיר לסיבת מותו בכלא. מקורבים לבני המשפחה תיארו כי הם בהלם מוחלט. הם סיפרו כי מדובר בקצין מוערך ואדם טוב לב.

כזכור, בצה"ל דחו את השמועות על כך שהקצין הואשם בריגול והבהירו כי גם לא מדובר בעבירה של בגידה, והוא לא היה במגע עם סוכן זר או הופעל על ידו.

ביום רביעי האחרון פורסם כי הקצין, ששירת באמ"ן, נקבר בקבר אזרחי ולא בחלקת צה"ל. בצבא טענו כי הסיבה לכך היא שהקצין שוחרר משירות במהלך שהותו בכלא. הפרטים החדשים שהכחישו את הטענות הותרו לפרסום לבקשת בני משפחתו של הקצין.

מדובר בפרשה שפרטים ראשוניים עליה פורסמו לפני כמה ימים, לאחר שבית הדין שבית הדין הצבאי לערעורים נעתר לבקשת כלי התקשורת. יחד עם זאת, צו איסור פרסום הוטל באופן גורף על הסיבות שבגינן נעצר החשוד.

כלא קצין חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד