י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הכעיס את הימין

הרב דרוקמן תוקף את ראש השב"כ: "מה היה בהול להוציא בשבת?"

אחרי שראש השב"כ שיגר הודעה בה הוא מזהיר מפני ההסתה, ולאחר מכן היו שטענו כי מכתב הרבנים מהמגזר הדתי לאומי עלול היה להתפרש כהסתה - הרב חיים דרוקמן, מארגן המכתב, תקף את ארגמן: "איפה הוא היה כשתקפו יהודים בלוד?" | לאחר מכן ביקר על הוצאת ההודעה דווקא בשבת: "קרה משהו בשבת?"

הרב דרוקמן תוקף את ראש השב"כ: "מה היה בהול להוציא בשבת?"
ראש השב"כ נדב ארגמן צילום: רועי אברהם/לע"מ

בעוד הוא עדיין מפעיל לחצים על חברי 'ימינה' להתנגד לממשלת השינוי, היום (ראשון) הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבות בני-עקיבא מזקני רבני הציונות הדתית, תקף בתוכנית הבוקר של 'רדיו קול חי' את ראש השב"כ נדב ארגמן.

"איפה הוא היה כשתקפו יהודים בלוד?", תקף ולאחר מכן התייחס לרמיזה ברשתות החברתיות שהכוונה למכתב הרבנים שהוציא, "חודשים הפגינו מול בית ראה"מ ופתאום מכתב רבנים שאני ניסחתי, הופך להסתה? היעלה על הדעת שאומר לעשות משהו שכרוך באלימות פיזית או מילולית?".

בנוסף, תקף את הוצאת ההודעה בתוך השבת: "אני חושב שהממשלה שעומדת לקום תפגע בענייני דת ומדינה ובענייני הביטחון. אבל להגדיר את מה שכתבתי במכתב הרבנים כהסתה? מה היה בהול לראש השב"כ להוציא הודעה בשבת? קרה משהו בשבת?".

בדמוקרטיה אפשר להביע דברים במכתב, כשם שאפשר להפגין חודשים ליד בית רה"מ", אמר הרב דרוקמן אתמול בסרטון שהופץ. "אין כאן שום הסתה ולא יעלה על הדעת שמדובר באיזושהי אלימות".

"בדרך דמוקרטית ניתן לעשות כל מה שאפשר כדי למנוע את הקמת הממשלה הזו", הוסיף זקן רבני הציונות הדתית, שאף השתתף במחאה מול ביתו של חה"כ ניר אורבך.

הרב חיים דרוקמן נדב ארגמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד