ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חריגה ומיותרת

הפרשן תוקף את ראש השב"כ: "משרת את ‏האג'נדה של ההגמוניה"

בעקבות אזהרתו של ראש השב"כ מהסתה ברשתות החברתיות, הפרשן אבישי בן-חיים תקף את הראשון, וטען כי הוא משרת את האג'נדה של ההגמוניה: "זה חלק מסוד כוחה ושלטונה של ההגמוניה" | בנוסף טען לגבי עצם הודעתו של ראש השב"כ: "מהלך של שלילת השיטה הדמוקרטית"

הפרשן תוקף את ראש השב"כ: "משרת את ‏האג'נדה של ההגמוניה"
ד"ר אבישי בן חיים צילום: פלאש 90

אחרי שראש השב"כ נדב ארגמן הזהיר מפני ההסתה ברשתות החברתיות, שעלולה להסתיים ברצח, היום (ראשון) הפרשן לענייני חרדים אבישי בן-חיים תקף את ארגמן, וטען כי הוא משרת את האג'נדה של ההגמוניה.

"‏למה ראש השב"כ מדבר רק על הסתה מצד אחד, כשיש הסתה משני הצדדים?", שאל בציוץ בטוויטר והמשיך, "מאותה סיבה שמפכ"ל המשטרה מדבר על מאורעות משני הצדדים בלוד, כשיש מאורעות רק מצד אחד".

"כי באופן אינסטינקטיבי אנשים בתפקידים האלה משרתים את האג׳נדה של ההגמוניה. זה חלק מסוד כוחה ושלטונה של ההגמוניה", הוסיף.

בנוסף תקף את עצם ההודעה: "המהלך הגדול שאנו רואים הוא מהלך של שלילת השיטה הדמוקרטית על ידי ההגמוניה הישראלית ודה לגיטימציה שלה. זו לא פעם ראשונה, כל ניסיון להשתתף בדמוקרטיה, של מי שמרים ראש מול ההגמוניה, נבלם".

"במקרה הזה נבלם על ידי זה שאתה רוצה לעשות מחאה והיא מוצגת כהסתה", טען בן-חיים ב-'103fm'. "כשאתה לוקח את זה למקום של הסתה, אין זכות מחאה לאנשים. במקום שהמוחה משתמש בכלי ומרוויח, המחאה משמשת נגד המפגין. מה שחמור זה, שזה עובד".

"ניסו לצייר את מצביעי נתניהו ככת בשנים האחרונות, כדי לשלול את זכותם לדמוקרטיה ואת זכות ההצבעה שלהם. בגלל זה הייתה מוכנות נפשית בהגמוניה לפסול את נתניהו באמצעות חקיקה, בג"ץ או נשיא המדינה", סיכם.

נדב ארגמן אבישי בן חיים שב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד