י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מודה לפייסבוק

אחרי טראמפ ונתניהו; איש התקשורת החרדי נחסם בפייסבוק

"הפוסט שלך מנוגד לכללי הקהילה שלנו לגבי פרטיות" נאמר באזהרה של פייסבוק לידידיה מאיר, שאומר הבוקר ל'בחדרי חרדים' "אני מודה לפייסבוק על מסע יחסי הציבור. בזכות החסימה הזו, הטור מצוטט ומשותף פי כמה וכמה השבוע"

אחרי טראמפ ונתניהו; איש התקשורת החרדי נחסם בפייסבוק
ידידיה מאיר צילום: יוחנן כץ

לאחר שנשיא ארצות הברית נחסם בטוויטר, ובשבוע האחרון גם בנו של ראש הממשלה הצטרף למצעד החסומים, הגיע תורו של העיתונאי ידידיה מאיר שפוסט בחשבון הפייסבוק שלו נחסם, בעקבות טור שכתב נגד נפתלי בנט ואיילת שקד. "הפוסט שלך מנוגד לכללי הקהילה שלנו לגבי פרטיות" נאמר באזהרה של פייסבוק. הפוסט הוא בעצם ציטוט של הטור השבועי שלו בעיתון "בשבע", טור בו מאיר התנגד נחרצות לאלימות מילולית או פיזית, אבל קרא למחות נגד הכתרת נפתלי בנט לראש ממשלה.

בטורו השבועי כתב מאיר: "אני מגלה לאחרונה, בעיקר ברשתות החברתיות, חסידים שוטים של בנט. אנשים שבאמת לא משנה מה הוא יעשה - הם איתו. איך שר החבר של אביב גפן? 'כי תעבור במים איתך אני, ובנהרות לא ישטפוך'. ולמה? כי יש כאן הזדמנות, לראשונה בתולדות מדינת ישראל, ל'ראש ממשלה עם כיפה'. תגידו, אתם באמת כאלה גלותיים שאתם חייבים את ההכרה הזאת במגזר, ומסכימים לשלם עליה כל מחיר? לא הספיק לכם מפכ"ל עם כיפה ויועץ משפטי לממשלה עם כיפה?".

"חשוב להבין: בנט לא מקים 'ברית אחים' עם לפיד בתוך ממשלת נתניהו, כמו פעם. לפיד הוא הגורם המתון והימני בקואליציית בנט, שכוללת את מרצ, ליברמן, העבודה ונציגי האחים המוסלמים בכנסת. אז נגיד שאתם חושבים שהכיפה על ראשו של ראש הממשלה שווה את הכול, את כל הסכנות, את הניתוק מבני הברית הוותיקים והטבעיים שלנו, את החיבור לגרועים שבאויבינו מבית ומחוץ - מאיפה יש לכם את החוצפה, את עזות המצח, לדרוש את זה, כשלמועמד שלכם יש שישה מנדטים?" הוסיף מאיר.

"ויש ארבעה אנשים שאני הכי לא מבין בעולם: איילת שקד, מתן כהנא, ניר אורבך ועידית סילמן" פירט מאיר, והסביר: "מילא בנט, הולך להגשים את החלום שלו. הוא סטארטאפיסט חסר עכבות שמזהה הזדמנויות לעשות אקזיט. וואחד אקזיט הביא. נבחר ציבור שלפי הסקרים אין לו מנדט להיות חבר כנסת, הופך להיות ראש ממשלה. אבל אתם, אין לכם חברי אמת, או קרובי משפחה, שיצילו אתכם מעצמכם? שיסבירו לכם את האירוע? איזה תפקיד אתם עומדים לקבל (לכמה חודשים) ששווה לכם את הבגידה הזאת (סליחה: בעיטה, סטירה, יריקה) בכל הערכים שבשמם נבחרתם? כך מתנהגים נציגי הציונות הדתית ישרת הדרך, נעימת ההליכות, זאת שבכל הדורות חיפשה איפה צריך לתרום למדינה? מה נהיה מכם? הצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה, אלא חוברים אליה וסוחטים את ראשות הממשלה, רק כי אפשר?".

ידידיה מאיר התייחס לחסימתו ברשת החברתית ואמר ל'בחדרי חרדים': "אני מודה לפייסבוק על מסע יחסי הציבור. בזכות החסימה הזו, הטור מצוטט ומשותף פי כמה וכמה השבוע. זו תזכורת לכך שלפעמים כשאתה נלחם במשהו, אתה רק מחזק אותו. כדאי גם לנו במגזר לזכור את זה. ובנוגע לחסימה עצמה, ברצינות – זה מפחיד. יש תחושה שיש פה 'ועדה רוחנית' נסתרת, עם אינטרסים מאוד ברורים. קצת מזה נחשף השבוע, וגם זה טוב, שנהיה מודעים".

ידידיה מאיר פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד