י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חוויה מושלמת

לידה עוצמתית: חוויה בלתי נשכחת בבית החולים החרדי

באיזה סוג לידה תבחרי ללדת? כל האופציות פתוחות בפניך • במעיני הישועה כל יולדת היא מלכה! מלכה, הבוחרת את הדרך שלה, המושלמת עבורה לחווית לידה עוצמתית וחוויתית

לידה עוצמתית: חוויה בלתי נשכחת בבית החולים החרדי
ילוד צילום: unsplash

לידה היא החוויה האינדיבידואלית ביותר שקיימת ביקום. החיבור הפנימי שלך עם הרגעים האדירים, המכוננים הללו. הקסם הזה שמלטף את החיים החדשים השבריריים שהפציעו, אלו רגעים שהם רק שלך.

והרגעים היפהפים, המעצימים והמרגשים האלה צריכים להיות מתאימים בול עבורך. מה שמתאים לשכנה /אחות/ גיסה /חברה לא בהכרח יעשה לך את הכי טוב. ובלידה את רוצה להיות במקסימום חיבור עצמי ורוגע.

אצלנו במעיני הישועה כל יולדת היא בת יחידה! חדר הלידה במעיני הישועה – הוא הממלכה שלך, אותה את מתכננת באופן המפנק, הנעים והטוב ביותר עבורך. את בוחרת בחווית לידה מושלמת!

לחצי כאן ותקבלי עוד פרטים על הדרך שלך ללידה מושלמת<<<

את מוזמנת לפגישה מקדימה עם מיילדת וסיור מקיף בחדר לידה ובמחלקת יולדות: להכיר ולנשום את העונג הבראשיתי הזה, ריח של תינוקות, חוויה של אמא. יחד נתכנן לידה מהחלומות.

אז -מלכה שלנו, אנחנו רוצים לדעת בדיוק מה להזמין בשבילך, אנחנו רושמים מתכון-לידה מנצח!

מכונת הקפה מפנקת בטעמים עשירים תחכה לך ולבעלך בזמן ההמתנה במיון היולדות, אנרגיה משובחת שתלווה אותך הלאה יחד עם הצוות שיוביל אותך - לחדר לידה חדיש ומצויד, עם כניסה פרטית לך ולבעלך. שירותים ומקלחת צמודים. הנה, את נכנסת בשער החוויה העצומה, האדירה והמלאכית – הדרך של אמא. לכל אורך הדרך אנחנו -יחד איתך, יד ביד, להביא לעולם עוד נס קטן שהוא עולם ומלואו.

אורות עמומים ומוזיקה שקטה? או אולי תאורה מלאה ומוזיקה יתאימו לך? את בוחרת בנח ובנעים לך ביותר. ברשותנו מגוון רב של שירים ואת יכולה גם להביא מהבית את השירים המועדפים עליך ולהתחבר למערכת השמע של חדר הלידה.

באיזה סוג לידה תבחרי ללדת? כל האופציות פתוחות בפניך: תוכלי לשלב בין תנוחות שונות, יותר תנועתיות או פחות – מה שמתאים לך, אנחנו איתך. נסייע לך בכל בחירה שלך במבחר שיטות ואמצעים, למקסימום רגיעה וחוויה בלידה.

לחצי כאן ותקבלי עוד פרטים על הדרך שלך ללידה מושלמת<<<

בממלכת הלידה הפרטית שלך במעיני הישועה תוכלי בנוסף, להנות ממגע של רוגע לשלווה שלך ע"י מיילדות רפלקסולוגיות מומחיות. עיסוי רפלקסולוגי מעודד שחרור אנדורפינים שיקלו על הכאב, ומעורר הפרשת הורמונים המקדמים את הלידה.

יש לנו מגוון אפשרויות לשיכוך כאבים , וכל האופציות פתוחות בפניך: אפידורל- עם מרדים בזמינות גבוהה, גז צחוק, כדור פיזיו ומקלחת וצוות שידריך אותך בטכניקות נשימה והרפייה.

לכל אישה יש דרך מיוחדת, אישית, פרטית משלה ללדת. ואנחנו שותפים מלאים להתרגשות הגדולה ורוצים להיות איתך הכי שאפשר, הכי שצריך. בלידה ואחריה.

כדי להמתיק את ההתאוששות הראשונית שלאחר הלידה תקבלי ערכת שוקולדים מפנקת להרגיש את האור הגדול והמתוק הזה בפה.

לאחר הלידה ממתינה לך בזרועות פתוחות מחלקת יולדות מפוארת ומזמינה. ובזמן בו תנוחי ותהני מתפריט קולינארי עשיר ואיכותי ופינוקים של בית מלון- צוות מיומן, יקבל את הבייבי שלך ויטפלו בו באהבה גדולה.

מלכה גם כשאת משתחררת! חשוב לנו שרגעי ההנאה ימשכו גם הרבה אחרי שאנחנו נפרדים, לכן הכנו במיוחד עבורך ערכת-לידה חלומית ממותג בגדי התינוקות "מימה". סט בגדים לתינוק, קטנטן ויפהפה סרוג באהבה מ100% כותנה איכותית מעוצב בסטייל עדכני. לרפד ולעטוף ברוך ובאיכות את הנסיך הקטן.

לחצי כאן ותקבלי עוד פרטים על הדרך שלך ללידה מושלמת<<<

המרכז הרפואי מעייני הישועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!