י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מצעד הדגלים

משרד החוץ הפלסטיני: נתניהו מנסה להוביל לפיצוץ בירושלים

משרד החוץ הפלסטיני מפרסם הודעה ובה הוא טוען שנתניהו מנסה להוביל לפיצוץ בירושלים כדי להכשיל "את מה שמכונה 'ממשלת השינוי'". בהודעה הם כותבים שנתניהו מנסה לחזור על שעשה בסבב הקודם עם "מצעד הדגלים המתריס"

משרד החוץ הפלסטיני: נתניהו מנסה להוביל לפיצוץ בירושלים
מצעד הדגלים צילום: Nati Shohat / Flash90.

בארגון פתח קוראים להתגייסות כללית ביום חמישי הקרוב כדי להגן על ירושלים לאור מצעד הדגלים שצפוי להתקיים בעיר העתיקה. בהודעה שפורסמה מטעם הארגון נכתב כי ירושלים היא קו אדום וכי ממשלת ישראל היא שנושאת באחריות המלאה להתפוצצות של המצב בירושלים.

גם מנהיג הג'האד האיסלאמי זיאד א-נח'אלה פרסם איום על המצעד: "אנחנו עדיין בעיצומה של המערכה. אסור לנו להניח את הנשק ולו לרגע אחד". את המסר מנח'אלה העביר דובר הארגון, דאוד שיהאב, במהלך טקס אזכרה שהתקיים בעזה לציון שנה למותו של רמדאן שלח, מנהיגו הקודם של הג'האד האיסלאמי. כך פורסם בערוץ הטלגרם של כאן 11.

גם בכיר חמאס איסמאעיל רדוואן הזהיר את ישראל מפני "מתקפה על מסגד אל-אקצא או על שכונות שייח' ג'ראח וסילוואן שבמזרח ירושלים", בנאום שנשא לרגל יום השנה למותו של מנהיג הג'יהאד האיסלאמי לשעבר, רמדאן שלח, אמר רדוואן כי "ישראל היא שתישא באחריות לכל מעשה טיפשי או התגרות כלפי הפלסטינים. חרב ירושלים (הכינוי הפלסטיני למבצע שומר החומות) לא תוחזר לנדן", כלשונו.

גם הרשות הפלסטינית מאיימת. נביל אבו רודינה, דוברו של אבו מאזן, אמר כי "קיום מצעד הדגלים בחמישי יוביל למתיחות גדולה", בראיון לרדיו פלסטיני הטיל אבו רדינה על ממשלת ישראל, גם זו שתקום, את האחריות להסלמה שתפרוץ והזהיר כי "כניסת היהודים להר הבית היא הניצוץ שהוביל לאש שפשטה לא רק בשטחים, אלא גם בעולם הערבי והמוסלמי", עוד אמר כי אילו תפרוץ שוב הסלמה - הדבר יהיה מסוכן מאוד וכי "הממשל האמריקני צריך להפסיק את ההתגרות הישראלית".

משרד החוץ הפלסטיני מפרסם הודעה ובה הוא טוען שנתניהו מנסה להוביל לפיצוץ בירושלים כדי להכשיל "את מה שמכונה 'ממשלת השינוי'". בהודעה הם כותבים שנתניהו מנסה לחזור על שעשה בסבב הקודם עם "מצעד הדגלים המתריס".

הרשות הפלסטינית מצעד ירושלים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד