כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
נראות חדשנית

בחירה של הפרקט הטוב ביותר

הפרקט השתרש בשנים האחרונות בבתים של ישראלים רבים, אשר אוהבים מאד את המראה הביתי שכולל לוחות פרקטים. הנראות היפהפייה והמרקם הייחודי הופכים את נראותו של הבית ליוצא דופן. חלק גדול מהמהפך שמור למעצבי הפנים שאוהבים גם הם את לוחות הפרקטים ובהתלבטות עם הלקוחות בנושא ריצוף או פרקט, במקרים רבים ההכרעה היא להתקין לוחות עץ עמידים

בחירה של הפרקט הטוב ביותר
פרקט צילום: צמרת פרקטים

פרקט בדגם פישבון

הדגם המיוחד ביותר של הפרקט הוא דגם פישבון של חברת קוויק סטפ הבלגית שבו לוחות העץ מונחים בצורה אלכסונית זה לצד זה ולכן הם יוצרים מראה אצילי ומרשים ביותר של רצפת הבית, שאינה דומה כלל ללוחות פרקט אחרים.

דגם פישבון מתאים מאד לבתים אשר הקו העיצובי שלהם הוא אקלקטי או מודרני, כיוון שהוא משתלב עם הריהוט והאקססוריז בהרמוניה מופלאה אשר יוצרת שלמות עיצובית. כדי להשיג את המראה הקלאסי והאלגנטי רוכשים את סוג הפרקט הנכון ביותר לכל בית, פרקט דו שכבתי, תלת שכבתי או עץ גושני, אשר מתאים לבית המעוצב בסגנון כפרי.

אפשר לרכוש את דגם פישבון בהרבה מאד גוונים ומעצב הפנים בוחר את האופציה המתאימה ביותר, החל בגוונים בהירים, גוונים שונים של הצבע החום ואף שילוב עם סטריפים בצבע שחור, בטקסטורות מושלמות ויוצאות דופן.

התקנה של פרקט פישבון

מומחים בתחום התקנת הפרקטים מתקינים דגם זה במקצועיות רבה, לאור הצורך לפלס את רצפת הבטון ולאחר מכן להתקין במיומנות רבה את כל אחד מהלוחות בצורה אלכסונית מדויקת לאורכו של החדר, כדי להגיע לתוצאה הנדרשת אשר מעניקה לכל המרחב נראות גיאומטרית מדויקת.

רכישה של פרקטים פולימרים אשר עמידים במים

לאחרונה החלו להתקין בבתים פרקטים פולימריים של חברת קוויק סטפ הבלגית, אשר מיוצרים בתהליכי ייצור ייחודיים. התמהיל הפנימי שמכיל חומרי איטום כמו ויניל וסיבי זכוכית צפופים מגינים על הפרקט מפני חדירת מים פנימה ומפני החלקה. לכן הפרקט הפולימרי מתאים מאד לחדרים שיש בהם לחות מעת לעת כמו המטבח עקב הסירים המבעבעים ובחדרי האמבטיה לאור האדים הרבים שנוצרים לאחר המקלחות.

הימצאותו של הפרקט הפולימרי מאפשרת ללקוחות רבים להתקין את המשטחים החדשניים בעלי הנראות האסתטית של אריחים או של עץ במיקומים שונים בביתם וכך ליצור הבדל מהותי במראה הכללי של הבית. חומר ה – PVC הוא עמיד ולכן אפשר ליהנות ממנו לאורך שנים רבות, הוא מונע שריטות וכתמים ומאפשר תחזוקה נוחה ביותר. זו הסיבה שהבחירה של משפחות רבות היא התקנה של פרקט פולימרי במקום אריחים.

אפשר לרכוש את המשטחים הללו במגוון רחב של צבעים חלקים וכך ליצור התאמה מקסימלית בחדרי הרחצה לכלים הסניטריים ובמטבח לארונות המטבח ולציוד הנוסף שקיים בו.

פרקטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד