י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
התרגשות רבה

סולידריות עם הדרום: התחרות על העגבנייה

בקרב השוק החקלאי נרשמת התרגשות רבה לקראת האירוע החקלאי הראשון שיתקיים לאחר עידן הקורונה כאשר נציגים גם מעבר לים צפויים להגיע ולקחת חלק כאורחים וכנציגים | איזו עגבנייה תיבחר לעגבנייה הטעימה והאיכותית בישראל

סולידריות עם הדרום: התחרות על העגבנייה
עגבניות צילום: pixabay

במסגרת תערוכת אגרומשוב שתיערך בהמשך החודש בבנייני האומה בירושלים, תוכרע השאלה המעוררת שיח בקרב החקלאים בישראל איזו עגבנייה תיבחר לעגבנייה הטעימה והאיכותית בישראל.

כידוע, חלק עיקרי מתוצרת הירקות בישראל מגדלים בעוטף עזה שתושביו סובלים כבר עשרים שנה מקסאמים, צבע אדום, (לא של העגבנייה) ובלוני תבערה לאורך הגבולות. מספר לא מבוטל של משפחות מתפרנסות מענף הירקות ובעיקר  מגידול עגבניות, בשנים האחרונות יבוא העגבניות גדל, תוך שבירת מטה לחמם של החקלאים בעוטף עזה.

כאות סולידריות עם החקלאים בישראל ולהעלאת המודעות לאיכות הגבוהה של העגבנייה הישראלית החליטה הנהלת 'אגרומשוב'- התערוכה החקלאית המובילה בישראל  לאחר כעשור להחזיר את תחרות העגבנייה הטעימה והאיכותית בישראל תבחר על פי שורה של פרמטרים על ידי צוות שיפוט מקצועי.

תערוכת אגרומשוב שתתקיים בין התאריכים 14-15.6 תציין השנה 30 שנים להיווסדה של תערוכת החקלאות המובילה בישראל בה מציגות חברות רבות מאות זנים ופיתוחים חדשים החל מזני פירות וירקות, דרך טכנולוגיות מתקדמות להשקיה וטיפול ביבול ועד לרחפנים מיוחדים לחקלאות, טרקטורים וכו'.

כאשר לאחר שנים רבות החליטו מארגני אגרומשוב 2021 לרגל יום הולדת ה-30 לתערוכה, לקיים לראשונה זה עשור את תחרות 'העגבנייה הטעימה והאיכותית בישראל'. במסגרת התחרות ייבחנו זנים רבים של עגבניות מחברות הזרעים השונות וצוות שיפוט אובייקטיבי  הכולל שפים ואנשי ציבור יבחרו את העגבנייה על פי שורה של מדדים החל ממרקם, רמת קושי-רכות, צבע, גודל והמדד החשוב ביותר הוא כמובן הטעם.

במסגרת התערוכה החקלאית  הוותיקה והמובילה בישראל- אגרומשוב שתתקיים ב 14-15.6.2021 יוצגו מגוון גידולים חדשים ומפתיעים, טכנולוגיות מתקדמות וכו'.

התערוכה תתקיים זו השנה ה 30 ולראשונה מגיעה לבנייני האומה בירושלים עם  עשרות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות. אגרומשוב היא התערוכה החקלאית  היחידה בישראל המתקיימת בחללים ממוזגים.

בקרב השוק החקלאי נרשמת התרגשות רבה לקראת האירוע החקלאי הראשון  שיתקיים לאחר עידן הקורונה כאשר מציגים גם מעבר לים צפויים להגיע ולקחת חלק כאורחים וכמציגים.

עגבניות עוטף עזה חקלאות חקלאות ישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד