י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שולח חיזוק לעוזר הנאמן

ליצמן על מעצרו של בבצ'יק: "אין בחשדות ממש"

שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן מגיב למעצרו היום של עוזרו הנאמן מוטי בבצ'יק ולחשדות המיוחסות לו ואומר כי הן בהן ממש והן חסרות יסוד. הוא מציע להמתין ולהיווכח שהכל נעשה על פי חוק

ליצמן על מעצרו של בבצ'יק: "אין בחשדות ממש"
יעקב ליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר יעקב ליצמן מתייחס הערב (ראשון) למעצרו של יועצו הקרוב מוטי בבצ׳יק בחשד לשוחד מרמה והפרת אמונים בתמורה להטבות רגולטריות לחברות ענק במשק, וטוען כי אין בחשדות ממש.

״כמי שמכיר מקרוב את עוזרי הנאמן מוטי בבצ׳יק ואת יושרו וחריצותו, אני יודע שכל החשדות שהוזכרו היום במסגרת החקירה, אין בהן ממש וחסרות יסוד״, מסר השר ליצמן, בהודעה לתקשורת.

עוד הוסיף השר ליצמן בהודעתו, ״אני מציע לכולם להמתין קצת ולהיווכח שהכל נעשה כדין ועל פי הנוהל התקין. אני סמוך ובטוח שגם רשויות החוק הבודקות את הדברים תגענה בהקדם למסקנות אלו״.

מוקדם יותר האריך בית המשפט השלום את מעצרו של בבצ׳יק ביומיים לצד שלושה עצורים נוספים, מנחם גשייד, אסטרטג ועיתונאי מוכר, הלוביסט ארז גיל הר ואבי דנסיגר מנכ״ל חברת לובינג.

בא כוחו של בבצ׳יק, עו״ד עמית חדד מסר בתום דיון הארכת המעצר: ״הסכמנו להארכת מעצר עד ליום שלישי בלילה תוך התחייבות שביום שלישי מוטי בבצ׳יק ישוחרר. אנחנו בטוחים שבתום החקירה , אנחנו מקווים שהיא תהיה חקירה ברורה, חדה, מאומצת שהיא תתנקז לימים האלו - יתברר גם למשטרת ישראל שמוטי בבצ׳יק לא עשה שום דבר ושהוא איש ציבור מהשורה הראשונה , אדם שנותן את עצמו , כל כולו לטובת המדינה״ .

יעקב ליצמן מוטי בבצ'יק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד