י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מחדרה לאופקים

ראש הישיבה והגאב"ד הכתירו רב קהילה חדש בעיר הדרומית

רב חדש הוכתר לקהילת בני תורה של הפלג הירושלמי באופקים. הגאון רבי משה שולזינגר הוכתר לרב הקהילה אצל גדולי ישראל ראש הישיבה הגר"א דויטש, הגאב"ד הגר"מ גרוס ורבותיו בישיבת כנסת יצחק בחדרה. צפו בתמונות

ראש הישיבה והגאב"ד הכתירו רב קהילה חדש בעיר הדרומית
הכתרת הגר"מ שולזינגר לרב באופקים צילום: באדיבות המצלם

בערב שבת האחרון התקיים אירוע הכתרה במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי אשר דויטש בבני ברק ושל הגאב"ד הגר"מ גרוס, שבו הוכתר ומונה רב לקהילת 'בני תורה' של הפלג הירושלמי בעיר הדרומית אופקים.

הקהילה הדרומית קיימת מזה מספר שנים לצד מוסדות חינוך לבנים ובנות שהוקמו בה בשנים האחרונות, אולם לאחרונה התווספו לקהילה משפחות רבות שהגיעו להתגורר במקום, והצורך ברב בית הכנסת "מקדש שלמה" המקומי גבר והתעצם.

הרב החדש שהוכתר הוא הגאון רבי משה שולזינגר, בוגר ישיבת כנסת יצחק - חדרה, ומו"צ בבית הדין "חניכי הישיבות", בנו של הרב אלעזר שולזינגר מבני ברק, שנודע כמקורבם של גדולי ישראל זצ"ל וחתנו של הרב שלמה לורנץ ז"ל.

ראש הישיבה הגר"א דויטש בירך על מינוי הרב החדש ונשא דברים על החשיבות של עול הרבנות - והאחריות שיש לרב כלפי כל אחד בכל זמן ומצב, ובירך על התפתחות הקהילה ופריחת מוסדות החינוך והכוללים בעיר.

הגאב"ד הגר"מ גרוס שהרב החדש משמש כאמור כמו"צ בבית דין "חניכי הישיבות" שבראשותו, בירכו בברכת הדרך שיזכה לשמש נאמנה את קהל מרעיתו ולהורות להם דבר ד' זו הלכה ולהרבות שלום בעולם.

בתום המעמד חתמו גדולי ישראל על כתב ההכתרה, כשהגאב"ד הגר"מ גרוס מעיד על יראת השמים וגדלותו וכח ההוראה של הרב החדש. לאחר מכן כן עלה הרב החדש להתברך אצל רבותיו בישיבה בחדרה, הגר"י ארנברג והגר"ט נוביק שבירכו אותו בהתרגשות בברכת הדרך.

 

אופקים הרב אשר דויטש הרב מרדכי גרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד