י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ביתר מוקירה תורה ולומדיה: הושלמה העברת כמיליון וחצי שקלים לאברכים

בערב ראש השנה תשע"א הושלמה העברת כמיליון וחצי שקלים לאברכי הכוללים בביתר עילית: מהם הלומדים במשך כל היום ומהם הלומדים חצי יום ובהם גם אברכים הלומדים בכוללי חצות גם מחברי ספרים זכו למלגה סמלית

העיר ביתר עילית
העיר ביתר עילית

ערב ראש השנה תשע"א הושלמה העברת כמיליון וחצי שקלים לאברכי הכוללים, מהם הלומדים במשך כל היום ומהם הלומדים חצי יום ובהם גם אברכים הלומדים בכוללי חצות. עפ"י החלטת ראש העיר הועברה תמיכה סמלית גם לעשרות אברכים מתושבי העיר שהוציאו לאור חיבורים תורניים.

"בשל קושי השעה ודוחק המצב, לא היה מנוס מלקצץ בסעיפי הוצאה רבים. אך יחד עם זאת, קיבלנו החלטה שלעירייה אסור לוותר על סעיף התמיכות באברכים, ויהי מה. זכינו בס"ד להעביר התמיכות בערב ראש השנה – כך אמר ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין עם השלמת העברת יתרת כספי התמיכות לאברכי הכוללים על ידי העירייה.

רובינשטיין אמר כי את כספי התמיכות מעניקה העירייה לאברכים לע"נ ולזכרם של בני משפחת ברנשטיין שנספו באסון הרכבת ז"ל. הוא שיבח את חברי העירייה ואת אנשי אגף הגזברות בראשות הרב יהושע פולק על המאמצים להשלמת ההעברה לכל האברכים במהירות הראויה ערב החג. "מאז ומתמיד האמנתי כי הסייעתא דשמיא שיש לעיר, נובעת בזכות התורה הק' ובזכות העמלות בתורה של אברכי עירנו בקדושה ובטהרה מתוך דיבוק חברים בקהילות הקודש בעירנו".

"דווקא לעת כזאת, שהעירייה זקוקה לחיזוק כלכלי, אנו משוכנעים, כי זכות התורה ולומדיה, היא שתעמוד לנו להעלות את מצבה הכספי של העירייה אל דרך המלך, כי אם יש תורה יש קמח. מתוך אמונה זו, אנו מעבירים אל ציבור האברכים את כספי התמיכות ונאמנת היא התורה לשלם שכר טוב לתומכיה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד