י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
איך הגיב לבנט?

נתניהו בראיון: "זו מכירת חיסול; נשאר בפוליטיקה"

בעוד ראשי גוש השינוי דורשים לכנס את המליאה ברביעי כדי לאשר את ממשלתם, נתניהו הצהיר כי הוא ימשיך להוביל את הימין, ויכהן כיו"ר אופוזיציה: "אני נשאר במערכת הפוליטית, חד משמעי כן" | בנוסף תקף את בנט: "הוא פשוט שקרן מועד. הוא המושיע של השמאל"

נתניהו בראיון: "זו מכירת חיסול; נשאר בפוליטיקה"
נתניהו מציג את המסמך של בנט צילום: ערוץ 20

לקראת אולי השבוע האחרון שלו בתקופה הקרובה כראש ממשלת ישראל, הערב (ראשון) התראיין יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו והודיע כי יישאר במערכת הפוליטית ויכהן כיו"ר האופוזיציה.

"אני אמשיך להוביל את מחנה הימין גם אם אני לא אהיה ראש ממשלה בשבוע הבא. חד-משמעי כן", אמר בנחרצות בראיון ל'ערוץ 20' וחידד, "אני נשאר במערכת הפוליטית, ואמשיך להנהיג את מחנה הימין".

"אם אתה מחפש את הכרת הטוב בפוליטיקה - תמצא יותר את עקירת הטוב. זה מה שקורה כרגע. הייתי מוכן לעשות הרבה מאוד שהממשלה הזאת לא תקום. אם אתה חושב שאני מוביל את המדינה מתוך תאוות שררה", אמר נתניהו למראיין ארא"ל סגל.

לאחר מכן התייחס ראש הממשלה לנאומו של יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט הערב ותקף: "הוא שקרן מועד. אני חושב שמה שבנט עושה זו מכירת חיסול של המדינה, הוא לקח קולות מהימין ונתן לשמאל. הוא חתם פה בכיסא הזה במצח נחושה כי לא ישב עם לפיד. הוא המושיע של השמאל. 95% מהשמאל מרוצים ממנו". נתניהו אף הציג את המסמך שנשאר באולפני ערוץ 20 וקרא מתוכו את הנוסח שבנט חתם עליו.

ביבי המשיך ותקף את ראש הממשלה המיועד להחליפו: "הוא עושה משהו שאף ממשלת שמאל לא עשה. הוא מכניס לממשלה מפלגה ע"י תומכי טרור", והסביר, "אנחנו לא רצינו את רע"ם איתנו באף שלב. בשום אופן לא. אני נתתי לערביי ישראל פי חמישה מכולם. אבל לא עד כדי שליטה".

באותו עניין המשיך וטען: "כל מה שמספרים הם שקר. שיחשפו את ההסכמים. הם רוצים ליצור יצירת אוטונומיה מחודשת בנגב. בנט עשה מכירת חיסול של המדינה. זה החזון של מנסור עבאס. בחיים לא היינו נותנים לו את זה, בנט נתן לו את זה", תקף.

ראש הממשלה המשיך ואמר: "זה כן משנה מי ראש הממשלה. לפעול בפזיזות זה מאוד מסוכן. גם בצד המדיני, וגם בפן הביטחוני. עבאס הכתיב להם את תוכנית החלוקה מחדש. בנט משקר כל הזמן".

"אני לא רציתי ללכת עם עבאס. זה שקר. הולכת לקום קונסוליה פלסטינית במרכז ירושלים. מי יעצור אותם? עזבו את הצד הביטחוני של איראן", סיכם.

כמו כן טען, ראש הממשלה לערוץ 20: "ברגע שאלון דוידי ניסה לשכנע את אורבך להפסיק לתמוך בבנט, פתחו לו את התיק במשטרה".

בנימין נתניהו ממשלת בנט לפיד מנסור עבאס ערוץ 20 נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד