י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נקטו צד וקיבלו אומץ

רע"מ תוקפים את נתניהו: "לא נעבור בשתיקה"

בניגוד לדיווחים, נתניהו טען היום כי הוא מעולם לא הסכים להקים ממשלה יחד עם עבאס, זאת כדי לתקוף את קואליציית השינוי המסתמנת, בתגובה לכך 'רע"מ' מפרסמת הודעה חריגה "דוחים על הסף להשתמש בנו ככלי לניגוח פוליטי" |בנוסף רמזו לגבי שת"פ בעתיד: "לא נעבור בשתיקה"

רע"מ תוקפים את נתניהו: "לא נעבור בשתיקה"
מנסור עבאס/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד ממשלת השינוי אמורה להישבע בקרוב, מפלגת 'רע"מ' מפרסמת הערב (ראשון) הודעה חריגה, שבה התייחסה להתקפה של ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת סיעתו אחר הצהריים.

"אנו דוחים על הסף כל ניסיון להשתמש ברע"מ ככלי לניגוח פוליטי", תקפו, "כל שיחה שקיימו חברי רע"מ עם גורם פוליטי באשר הוא אינה מבחינתנו חומר תקשורתי, כך ניהלנו ונמשיך לנהל פוליטיקה נקייה ואחראית".

לאחר מכן התייחסו לגבי שיתוף פעולה עתידי עם בנימין נתניהו, זאת לאחר כמה כאלה בכנסת: "יחד עם זאת, לא נעבור בשתיקה על כל ניסיון לקבל נקודות זכות על חשבוננו מכל גורם פוליטי בכל צד".

"הדברים ברורים לכולם. יש צורך להתמקד בשינוי לטובת כלל האזרחים במדינה והחברה הערבית בפרט וזה מה שמעסיק אותנו בימים אלה", הוסיפו.

כזכור, נתניהו התייחס היום בישיבת סיעת הליכוד בכנסת, לממשלת השינוי המתגבשת, ותקף את כוונת ראשי 'יש עתיד' ו'ימינה', להכניס את המפלגה האסלאמית לקואליציה, זאת למרות שעל פי כמה דיווחים הוא עצמו דן איתם על כך.

"אבל בניגוד לבנט ולפיד מעולם לא הסכמנו לתת למנסור עבאס אוטונומיה פלסטינית בנגב", טען נתניהו. "לא הסכמנו להקים איתו ממשלה ולא לתת לו את ראשות ועדת הפנים בכנסת".

"ממשלה שתלויה בתומכי טרור לא תוכל לפעול באופן שיטתי ועקבי נגד ארגוני הטרור בעזה וספק אם תילחם בהחלטת בית הדין הבינלאומי בהאג נגד חיילי צה״ל", תקף ראש הממשלה.

מפלגת רע"מ מנסור עבאס בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד