ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"אני לא מגזימה"

הח"כית מ'הליכוד': "סער ובנט - מחבלים מתאבדים"

חברת הכנסת מאי גולן מ'הליכוד' השוותה את בנט וסער למחבלים מתאבדים: "יוצאים לאותה משימת התאבדות, ולא אכפת להם מה יהיה בסוף" | לאחר מכן ניסתה להסביר: "הם טענו שהם אנשי ימין, והם מרמים כל אחד ואחד שהצביע להם"

הח"כית מ'הליכוד': "סער ובנט - מחבלים מתאבדים"
נפתלי בנט/גדעון סער צילום: תומר נויברג/יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע אזהרתו של ראש השב"כ מפני הסתה ברשת, היום (ראשון) חברת הכנסת מאי גולן מ'הליכוד', השוותה את ראשי 'תקווה חדשה' ו'ימינה' למחבלים מתאבדים, ואף הצהירה כי היא לא מפריזה.

"מה שהכי מסוכן במנהיגי ציבור זה אנשים שאין להם לאן לחזור", טענה גולן בראיון ל'ערוץ הכנסת', "ולנפתלי בנט ולגדעון סער אין לאן לחזור. להבדיל אלף אלפי הבדלות, אני משווה אותם למחבלים מתאבדים. אני לא מגזימה. מכיוון שהם כמו מחבלים שלא מאמינים יותר בכלום, יוצאים לאותה משימת התאבדות וגם אם הם יודעים שיש להם גזר דין מוות זה לא מעניין אותם כי הם שיעיים, וזה מה שקורה", טענה.

גולן המשיכה: "לא אחזור בי - הם החליטו שתמות נפשם עם פלישתים. לא תמיד אפשר לעשות סיכול למחבל מתאבד. הם יוצאים למשימת התאבדות ולא אכפת להם מה יהיה בסוף, הם רוצים להתאבד, הם יודעים שאין להם לאן לחזור".

"זה מה שבנט וסער עושים ואלה האנשים שאנחנו שמים בראש המדינה שלהם ואני לא אחזור בי. הם טענו שהם אנשי ימין והם מרמים לא רק את הציבור שלנו של הימין אלא כל אחד ואחד שהצביע להם ואת זה אני רואה בשטח", סיכמה.

נפתלי בנט גדעון סער מאי גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד