כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

גפני יוצא לקרב: "נפסיק לשלם מיסים, שיזרקו אותנו לכלא"

יו"ר ועדת הכספים, משה גפני, יוצא למתקפה נגד עריצות הבג"צ: "גרוע שבעתיים מבית המשפט בראשות אהרן ברק • הם מתנהגים כמו הצאר הרוסי • אנחנו ננצח כי אנחנו כאן ממתן תורה, והבג"צ פה רק מעכשיו • אני לא מציע לאף אחד לנסות אותנו"

ח"כ משה גפני
ח"כ משה גפני

הוא משתדל בכל כוחו להיות ממלכתי, בתפקידו כיו"ר וועדת הכספים, אבל אתמול, במהלך ראיון ל'מהדורה המרכזית' של 'קול חי', "קפץ לו הגפני".

ח"כ משה גפני אמר בתשובה לשאלה, כי בית המשפט פוסק כל הזמן נגד החרדים. "מה נעשה? אז אני אגיד לך, אנחנו נפסיק לשלם מסים".

יו"ר וועדת הכספים התייחס לאישור בג"ץ לפתוח מוסד פטור לבנות בעמנואל, שלא יתוקצב על ידי המדינה. "אם חשבנו שבג"צ בראשות ברק, היה גרוע - מתברר שבית-המשפט הנוכחי גרוע שבעתיים. מקום שבו, כמו בהיסטוריה אצל הצאר הרוסי, שהיה מחליט מה שהוא רוצה, פוגע במי שהוא רוצה ולא חייב למסור דין וחשבון לאיש. אין לו דיאלוג עם אף-אחד, כך הם מתנהגים.

"אם בג"צ לא ירסן את עצמו, ואם הוא חושב שבאמת הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה ולהתנהג כמו תגרן מהשוק. אנחנו ננצח. מה נעשה? נפסיק לשלם מסים. אנחנו ננצח כי אנחנו נמצאים פה ממעמד הר סיני, והבג"צ פה רק עכשיו".

בהמשך לאיום שלא לשלם מיסים המשיך גפני: "מה יקרה? יזרקו אותנו לבית הסוהר. הכסף הוא שלנו, אבל אם חס וחלילה ינסו לפגוע בחינוך של הילדים שלנו והפסקת התקצוב זה מלחמה. אם זה יקרה יש הרבה דרכים לנהל מאבק. אני לא מציע לאף אחד לנסות אותנו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד