ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

'קל אוטו' במבצע מיוחד: רכב שכור לחמישה ימים ב-499 ש"ח בלבד

קבוצת הרכב 'קל אוטו' במבצע ייחודי למגזר החרדי לרגל החגים • במסגרת המבצע, ניתן יהיה לשכור רכב אוטומטי קטן ב-499 ש"ח לחמישה ימי השכרה, או רכב משפחתי 1600 סמ"ק ב-599 ₪ בלבד

'קל אוטו' במבצע מיוחד: רכב שכור לחמישה ימים ב-499 ש"ח בלבד

קבוצת הרכב 'קל אוטו', יוצאת במבצע חדש לכבוד חגי תשרי: במסגרת המבצע, קל אוטו מציעה לציבור הדתי והחרדי בלבד, להשכיר רכב מסוג גיר אוטומטי קטן, למשך חמישה ימי השכרה, במחיר של 499 ש"ח בלבד, כשהעלות היא למעשה עבור 4 ימים בלבד. לחלופין, מציעים בקל אוטו, רכב משפחתי עם מנוע 1,600 סמ"ק במחיר של 599 ש"ח בלבד.

המבצע מיועד לציבור הדתי בלבד בסניפי קל אוטו בת"א, חיפה, ירושלים, ב"ש, הרצליה, אילת, חולון ונס ציונה. בנוסף, מקבלים השוכרים 50 ₪ מתנה להשכרה הבאה בקל אוטו.

מנכ"ל קבוצת הרכב קל אוטו, שמוליק קליין: "תקופת החגים היא תקופה מרגשת של התחלה חדשה, משפחתיות וחגיגיות. בפתח השנה החדשה ולמשך כל תקופת החגים, החלטנו לצאת במבצע ייחודי עם הפנים למגזר החרדי היקר לליבנו, ולאפשר להם לחגוג עם משפחותיהם ולטייל בימי חול המועד ברחבי ארצנו היפה. מכיוון שבחודש זה כל השכרת רכב לחמישה ימים, תגלם בתוכה למעשה, לפחות יום אחד של שבת או חג, לא כללנו את עלות ההשכרה לשבת/חג, כך שהתשלום תואם את ימי השימוש בפועל של שומרי השבת – ארבעה ימי השכרה בלבד. בשם קבוצת קל אוטו, ברצוני לאחל לכל עם ישראל - שתהיה שנת תשע"א שנה טובה ומתוקה, מלאת הצלחות, בריאות ואושר וגמר חתימה טובה לכל בית ישראל."

המבצע בתוקף מיום ב' 13/9/2010, ה' בתשרי התשע"א ועד ליום 30/9/2010, כב' בתשרי התשע"א. בנוסף, מבצע לחגים במחלקת מכירת רכב בקל אוטו: הלוואה של עד 60 אלף ₪, ב-60 תשלומים, ללא ריבית או הצמדה, על מגוון כלי רכב בקל אוטו

קבוצת הרכב קל-אוטו, יוצאת בנוסף, בהטבת מימון חדשנית לרכישת דגמים רבים של רכבים יד שנייה. כך שהחל מהיום ניתן לרכוש בקל אוטו רכב מסוג פיאט דובלו (אקטיב טורבו, 1,900 סמ"ק ידני) מודל 2008, ללא מקדמה, ב-60 תשלומים שווים של אלף שקלים לחודש, ללא ריבית וללא הצמדה. המחיר המיוחד כולל: אחריות מורחבת לשנה, הכוללת גם רכב חליפי (על רכב משומש!!!), התחייבות לרכישה חוזרת ואפשרות לטרייד אין

הטבת המימון זמינה גם למבחר רחב של רכבים אחרים. כך למשל, ניתן גם לרכוש שברולט אוואו 2008 – ב-0 ₪ מקדמה, באלף שקלים לחודש, ב-55 תשלומים, ללא ריבית והצמדה. האחריות המורחבת הכוללת רכב חילופי תקפה לכל הדגמים שבמבצע.

קבוצת קל אוטו היא קבוצת הרכב החמישית בגודלה בישראל, ועוסקת במכירה, השכרה ,ליסינג וביטוח של רכבים, בתחום המדיה ובתחום הנדל"ן. בין לקוחות קל אוטו ניתן למצוא את כל קבוצת ישקר, טמפו, פקר פלדה, דנאל, אייס ועוד. לאחרונה פתחה קל אוטו את קל אוטו College ללימוד מקצועות הניהול העסקי בענף הרכב בה נלמדים קורסים לניהול עם התמחות בענף הרכב וניתן סיוע במציאת עבודה לבוגרים.

פרטים נוספים ניתן לקבל באתר החברה www.calauto.co.il או ב- 6020*
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד