י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לכיסוי עלויות המגורים

הרש"פ תעניק 140 אלף ש"ח לרוצחי הרב נחמיה לביא ואהרון בנט

יו"ר הרשות הפפלסטינית אבו מאזן הנחה את ראש המודיעין הפלסטיני להשלים את סוגיית מגורי משפחתו של המחבל מוהנד חלבי, שרצח בדם קר שני ישראלים | בפיגוע בעיר העתיקה בירושלים נרצחו הרב הרב נחמיה לביא, ואהרון בנט

הרש"פ תעניק 140 אלף ש"ח לרוצחי הרב נחמיה לביא ואהרון בנט
הרב נחמיה לביא והרב אהרן בנט צילום: באדיבות המצלם

ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן הנחה לשלם קרוב ל-140 אלף שקל למשפחת מחבל שרצח שני ישראלים בירושלים לפני כשש שנים, שני הנרצחים הם הרב נחמיה לביא, ואהרון בנט.

המחבל, הוא מוהנד חלבי מאזור רמאללה, שרצח באוקטובר 2015 בדקירות סכין את הרב נחמיה לביא ואהרון בנט זיכרונם לברכה בעיר העתיקה בירושלים ופצע את אשתו של בנט קשה ואת בנם הפעוט פצעים קלים.

מושלת רמאללה לילה רנאם, מינוי אישי של אבו מאזן, נפגשה אתמול (ראשון) עם משפחת המחבל ונתנה להם 30 אלף דינר ירדנים מאבו מאזן לכיסוי עלויות המגורים של המשפחה לאחר שביתה נהרס בידי ישראל כשלושה חודשים לאחר הפיגוע.

המושלת הפלסטינית אמרה בפגישה כי אבו מאזן הוריד הנחיות לראש המודיעין הפלסטיני מאג'ד פרג' להשלים את סוגיית מגורי המשפחה מחדש באופן סופי. משפחתו של מוהנד חלבי הודתה בפגישה לאבו מאזן ולכל מי שסייע בכיסוי העלויות. כך דווח גל ברגר ב'כאן 11'.

כזכור, הרב נחמיה לביא, תושב העיר העתיקה בירושלים, נרצח בפיגוע לאחר ששמע קולות שקראו לו לעזרה - בני משפחת בנט שהותקפה. במתקפה הצליח המחבל לדקור למוות את אהרון בנט הי"ד. רעייתו נפצעה קשה ובנו נפצע קל. בתו ניצלה בנס.

המחבל הצליח לחטוף מהרב נחמיה את הנשק וירה בו למוות. הרב נחמיה לביא (לוי) הי"ד, ר"מ במכינה הצבאית 'אורות'. ור"מ בישיבת עטרת כהנים, התגורר בעיר העתיקה. ההרוג הנוסף בפיגוע הוא הרב אהרן בנט (בניטה) הי"ד. חסיד שובו בנים - ברסלב, תושב העיר ביתר עילית כשהוא בן 22.

הרשות הפלסטינית אבו מאזן הרב נחמיה לביא אהרון בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד