י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אסון מירון תשפ"א

לא לדחוף באוטובוס: ילדי ירושלים קיבלו על עצמם קבלות טובות

בשבוע שעבר הסתיים המבצע, ובימים אלו מחולקים אלפי פרסים לילדים שהשתתפו במיזם "מאירים את העולם" למען נספי אסון מירון | ראש העיר משה ליאון "מעשה טוב, אפילו מחשבה טובה, יעשו את העולם שלנו טוב יותר"

לא לדחוף באוטובוס: ילדי ירושלים קיבלו על עצמם קבלות טובות
המבצע בירושלים צילום: באדיבות המצלם

עשרות אלפי קבלות טובות, ומאות זוכים מאושרים, בפרסים ובמעשים טובים: בימים אלו הגיע לסיומו מבצע "מאירים את העולם" שיזם ראש העיר ירושלים משה ליאון בעקבות אסון מירון שבו נספו 45 יהודים, בהם 20 מתושבי העיר ירושלים.

במסגרת המבצע עשרות אלפי ילדים וילדות בירושלים התבקשו לקבל על עצמם קבלות טובות לע"נ נספי מירון ולכתוב אותם על פתק. הילדים שמסרו פתקי קבלות טובות קיבלו פרס קטן, והשתתפו בהגרלה על אלפי ספרי ילדים.

ההגרלה התקיימה בסיום ימי השלושים, ובימים אלו הילדים והילדות מתבשרים על זכייתם ומקבלים את הפרסים.

במיזם השתתפו 25 מנהלים קהילתיים בירושלים, עשרות אלפי ילדים וילדות, שקיבלו על עצמם קבלות טובות והתחזקו למענם של נספי מירון. במנהלים הקהילתיים דיווחו על היענות יוצאת דופן של ילדי ירושלים שהגיעו בהמוניהם וביקשו להשתתף במיזם המרגש והמיוחד.

בין הקבלות הטובות שקיבלו על עצמם ילדי וילדות ירושלים, בלטו קבלות טובות ייחודיות ומרגשות. בין היתר, ילדה מהר נוף רשמה "מקבלת על עצמי לא לדחוף באוטובוס". ילד אחר רשם "מקבל על עצמי לדון לכף זכות לפחות פעם אחת ביום".

ילדה נוספת רשמה: "אני מקבלת על עצמי להתייחס יפה לאחים ולעזור לאבא ואמא". ילד נוסף רשם: "אני מקבל על עצמי לשחק גם עם חבר מסוים שאני לא כ"כ אוהב", "אני מקבל על להתחיל את הבוקר עם חיוכים לכל הסובבים", ועוד ועוד.

"המיזם המרגש והמיוחד הזה ביקש למנף את השבר הנורא על מנת להתחזק בעניינים שבין אדם לחבירו" אמר היום ראש העיר ירושלים משה ליאון. "פנינו לכל ילדי וילדות ירושלים וביקשו מכל אחד ואחת לקבל על עצמם קבלה טובה. ראיתי חלק מהקבלות הטובות והתרגשתי מאוד. אני מאוד מקווה שנמצא את הכוח להתגבר על האסון הזה, באמצעות מעשים טובים, חשיבה על הזולת, וקבלות טובות".

"אני מבקש להודות לכל ילדי וילדות ירושלים שהשתתפו במיזם המרגש, וכמובן לאגף לתרבות תורנית בראשות הרב פנחס ארליך ולכל הצוות שעמל להצלחת התכנית החינוכית החשובה הזו" הוסיף ליאון. "אני מתכוון להמשיך ולהוביל מיזמים חינוכיים לילדים, נוער ומבוגרים. מעשה טוב, אפילו מחשבה טובה, יעשו את העולם שלנו טוב יותר".

דוד בלומנשטוק, מחזיק תיק תרבות תורנית הוסיף ואמר: "המיזם הזה מצטרף לעוד שורה ארוכה של מיזמים אותם הובלנו בשנים האחרונות, בדגש על השנה האחרונה, למען ילדי ירושלים. כל ישראל ערבים זה לזה, וכאשר ילדי ישראל מקבלים על עצמם קבלות טובות, בוודאי הדבר עומד בשמי מרום לזכותם של נספי אסון מירון ז"ל. אני מתפלל שמהשבר הזה נדע להתחזק, הן אנחנו המבוגרים, והן הילדים".

אסון מירון תשפ"א דודי בלומנשטוק עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד