כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

המנעול נשבר? הדלת עושה בעיות? מנעולן פיקס בא לסייע

כאשר המנעול או הצילינדר של הדלת נשברים או שצצה בעיה אחרת שמונעת את השימוש בה, תחושת חוסר האונים אינה ניתנת לתיאור. הדבר יכול להתרחש בכל שעה ובאופן הכי פתאומי שיש, ובגלל זה כדאי לזכור שיש פתרון - מנעולן פיקס. באילו מקרים כדאי לכם להזמין מנעולן מטעם החברה? מייד תבינו

המנעול נשבר? הדלת עושה בעיות? מנעולן פיקס בא לסייע
פריצת דלת צילום: פיקסביי

דלת טרוקה שניזוקה או נעלה אתכם בחוץ

המקרה השכיח ביותר שבגינו צריך להזמין מנעולן הוא כאשר הדלת לא נפתחת לאחר שנטרקה בחוזקה. הצורך לכך יכול לעלות בשל נזק שנגרם לדלת בעת הטריקה או כאשר ננעלים מחוץ לבית, כאשר המפתחות לא נגישים. במקרה שכזה יש לפרוץ את הדלת וחשוב כי הדבר יעשה באמצעות מנעולן מוסמך. כל ניסיון לבצע את תהליך הפריצה באופן עצמאי עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לדלת ואילו מנעולן מקצועי מסוגל לבצע את המשימה במהירות ובצורה יעילה. במנעולן פיקס תוכלו להזמין שירותי פריצה מקצועיים מידי מנעולנים מוסמכים שנמצאים בקרבת אזור מגוריכם ויכולים להגיע אליכם בכל שעה שתצטרכו. לפרטים נוספים והזמנת שירות של מנעולן: https://manulanfix.co.il

בעיות במנעול או בצילינדר של הדלת

מנגנון הנעילה של הדלת בנוי ממנעול ומצילינדר, שגם הם עלולים להינזק ולגרום לבעיות בפתיחה ובסגירה של הדלת. אם מנעול נשבר, הדלת תהיה תקועה ולא ניתן יהיה לפתוח אותה וכך גם כאשר הצילינדר תקול. מנעולן מוסמך ואיכותי ידע לזהות האם הבעיה היא במנעול או בצילינידר, לתקן אותם במהירות או להחליפם בו במקום ללא בעיה מיוחדת. מנעולני החברה מסוגלים לטפל בכל סוגי הדלתות, חוץ או פנים, ובכל מותגי הדלתות הקיימים – פלדלת, רב-בריח, שריונית חסם ועוד.

אובדן המפתחות של הבית

עוד מקרה בו המנעולנים שלנו יוכלו לעזור לכם הוא כאשר אבדו המפתחות של הבית שלכם או אולי נגנבו. לא זוכרים איפה השארתם את המפתחות וחוששים שמא הם נגנבו? תוכלו להזמין מנעולן מקצועי על מנת שיחליף את המנעול והצילינדר של הדלת שלכם במהירות ובכך להבטיח ששום אדם זר לא יקבל גישה אליה באמצעות המפתחות שהלכו לאיבוד.

מנעולן פיקס תמיד לשירותכם

במקרים בהם עולה צורך לקרוא למנעולן, אין כמו מנעולן מקצועי על מנת להיות רגועים מכל בחינה שהיא. כל מנעולני החברה הינם בעלי הסמכה מקצועית נדרשת ואף מחזיקים באישור משטרתי אשר מאפשר להם להעניק את שירותיהם על פי חוק. במנעולן פיקס תקבלו שירות ממנעולנים מורשים בכל אזורי הארץ, 24 שעות ביממה, כולל שבתות וימי חג, במחירים משתלמים ועם התחייבות להגעה מהירה. מלבד שירותי פריצת דלתות, תיקון והתקנה של מנעולים וצילינדרים חדשים, תוכלו לקבל מצוות מנעולני החברה גם שירותים נוספים דוגמת התקנה של עיניות לדלת, מחזירי דלתות, סגרי ביטחון ,ידיות בהלה ואפילו שירותי מנעולנות רכב ומנעולנות כספות.

 

מנעולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד