כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הסרת שומות מהפנים – מחירים, שיטות והמרכזים המובילים ליד ביתך

כל מה שרצית לדעת על הסרת שומות מהפנים: מהן השיטות המובילות? איזו שיטה נחשבת כפופולרית והיעילה ביותר להסרת שומות מהפנים? מהי עלות טיפול הסרת שומות מהפנים בטכנולוגית לייזר? היכן ניתן לעבור את הטיפולים המתקדמים להסרת שומות מהפנים?

הסרת שומות מהפנים – מחירים, שיטות והמרכזים המובילים ליד ביתך
הסרה בלייזר צילום: יח"צ

על גופם של רוב בני האדם מופיעות שומות. אלו נגעים עוריים המופיעים בגווני חום, שחור או בצבע העור. כאשר השומות מרובות, בולטות או מופיעות על גבי הפנים, הן עלולות להוות מטרד אסתטי ואף לפגוע בדימוי העצמי שהרי הפנים הן כרטיס הביקור שלנו. רוב השיטות להסרת שומות מהפנים עלולות להוביל להיווצרות צלקות או פיגמנטציה לכן, יותר ויותר אנשים פונים כיום לטיפול הסרת שומות מהפנים באמצעות טכנולוגית הלייזר המתקדמת המותירה את העור ללא סימן או צלקת. המומחים של רשת מרכזי "לייזר פרו" המבצעים טיפול הסרת שומות ב: גבעתיים, בני ברק, תל אביב, כפר סבא, באר שבע, נתניה, עפולה, חיפה, אריאל, קריית חיים, כרמיאל, אשדוד, אשקלון, ראשון לציון, קריית מוצקין, קריית ביאליק, מסירים בהצלחה את כל סוגי השומות מהפנים בטיפול לא פולשני וללא כאבים המותיר את העור חלק ואחיד ללא סימן או צלקת.

מהי שומה?

שומות הנן נגעים עוריים ותת עוריים. הן למעשה אוסף של תאי מלנוציטים המייצרים את המלנין, אותו פיגמנט המעניק לעורנו את צבעו. השומות מופיעות לרוב בצבעים חום או שחור וכן בגוון העור. השומות יכולות להיות מחוספסות, בולטות מעל פני העור או שטוחות. ברוב המקרים, הופעת השומות הינה תורשתית. לכל אחד מאתנו בין 10-40 שומות המשתנות עם הגיל ועשויות אף לבלוט מעל העור או לשנות את צבען. כאשר השומות מופיעות במקומות חשופים, הן עלולות להוות מטרד אסתטי של ממש המביא רבים לרצות להסירן.

עובדות על שומות

  • שומות עשויות להיווצר כתוצאה משינוי ברמות ההורמונים (בשל הריון, גיל ההתבגרות או הזדקנות).
  • מספר השומות גדל בגילאי העשרה
  • במהלך תקופת ההיריון, שומות קיימות עשויות להפוך כהות יותר
  • אנשים החשופים יותר לשמש נוטים לפתח יותר שומות מאנשים הנחשפים פחות לשמש
  • רוב השומות הן שפירות ורק לעיתים רחוקות הן עלולות להתפתח למלנומה
  • חשוב להיות ערים לשינויים במראה השומות ובמספרן.

3 סוגי שומות עיקריים

  • שומה מולדת – רובן של השומות מופיע במהלך 20-30 השנים הראשונות לחיים אך חלקן קיים כבר משלב ההתפתחות ברחם.
  • שומה שכיחה – על גופם של רוב המבוגרים בין 10-40 שומות שאינן מהוות בעיה בריאותית ונוטות להופיע באזורים חשופים לשמש כגון: צוואר, פנים וידיים.
  • שומה לא טיפוסית – שומה זו עלולה להפוך למלנומה. קוטרה של שומה זו גדול מהרגיל, צורתה אינה עגולה וצבעה כולל יותר מגוון אחד.

סוגי טיפולים להסרת שומות בפנים

הסרת שומות בפנים שיטה כירורגית- היתרון בשיטה זו הוא הסרת הנגע בשלמותו. ההסרה נעשית כאשר קיים חשד כי השומה ממאירה. הנגע נשלח לבדיקה פתולוגית לצורך אבחון. החיסרון בשיטה זו הוא הצורך בחיתוך עמוק המתבצע לצורך הסרת הנגע מהשורש, הליך המצריך תפרים ומותיר צלקת.

הסרת שומות בפנים באמצעות גלי רדיו – טיפול הנחשב לאסתטי המתאים לשומות בולטות מעל פני העור. טכנולוגיות הרדיו מחממת את אזור השומה ומבצעת החלקה ללא דימום אל גובה העור. כיוון שלא מתבצע חיתוך, הסרת השומה קלה יותר ומביאה לתוצאה אסתטית טובה המתבססת על הליך ההחלמה הטבעי של העור.

הסרת שומות בפנים באמצעות מחט חשמלית – טיפול זה מתבצע בשומות שפירות ושטוחות. הליך הצריבה באמצעות מחט חשמלית מביא להיווצרות גלד ואחריו מתחיל הליך החלמה טבעי של העור המותיר אותו במרקם חלק.

הסרת שומות בפנים באמצעות לייזר – זהו הליך מבוקר המאפשר את ויסות אורכי הגל ומידת החום בהתאם לגודל השומה, עומקה ומיקומה ובכך אינו פוצע את העור יתר על המידה ואינו גורם לו נזק. הצריבה בלייזר יוצרת גלד. כתוצאה מהגלד הגוף מאותת לעור על הליך החלמה והתחדשות עד לריפוי מלא. העור נותר ללא צלקת או סימן. שיטה זו נחשבת למתקדמת וליעילה ביותר לצורך הסרת שומות בדרך האסתטית ביותר  מאחר והיא מתבססת על הליך ההחלמה הטבעי של העור.

יתרונות הטיפול בלייזר להסרת שומות בפנים

דיוק – ייחודיות הטיפול בלייזר היא ביכולת להתאים את סוג הטיפול לסוג הנגע. קיימת אפשרות לשליטה באורך הגל ומידת החום במכשיר כך שמצד אחד הוא ייצר גלד ומצד שני הגלד יהיה שטחי בלבד ולא יפגע בשכבתו התחתונה של העור וכך, בהליך ההחלמה של הגלד, העור יתחדש עד שיגיע למרקם אחיד וחלק.

ללא צלקת, ניתוח או כאב – הודות להליך המבוקר של טכנולוגית הלייזר, מתקבלת תוצאה אסתטית טובה במיוחד וזאת, בהליך פשוט וידידותי ללא ניתוח או כאבים.

זמן החלמה קצר – ניתן לחזור לשגרה עוד ביום הטיפול. יתכן ותהיה אדמומיות קטנה עד להחלמתו הסופית של העור והתחדשותו.

מחיר אטרקטיבי- מחיר הסרת שומה בפנים בלייזר הוא נמוך יחסית בהשוואה לשיטות אחרות כגון ניתוח כירורגי והיתרון : ככל שכמות הסרת נגעי העור גדולה, כך המחיר פר נגע יורד משמעותית.

תוצאות אסתטיות טובות במיוחד – ללא כל ספק, במבחן התוצאה, הטיפול בלייזר בהשוואה לשיטות טיפול אחרות נחשב לטוב ביותר ומשאיר את העור אחיד וחלק.

הסרת שומות מהפנים בלייזר – מחיר

במרכזי הטיפול "לייזר פרו" בפריסה ארצית, מודעים לגורם המחיר העשוי להשפיע על ההחלטה לעבור טיפול הסרת שומות בלייזר. לכן, המחיר הוא אטרקטיבי במיוחד ונע בין 500-800 ₪ להסרת שומה בלייזר(תלוי בגודל השומה) ובהסרת כמות שומות גדולה, המחיר יורד משמעותית פר שומה. זהו מחיר אטרקטיבי במיוחד בהשוואת מחירי שיטות אחרות להסרת שומות.

שאלות ותשובות אודות הסרת שומות מהפנים בלייזר

מתי מומלץ להסיר שומות מהפנים בלייזר?

טיפול בלייזר נחשב לטיפול האסתטי הטוב ביותר הקיים למראה עור אחיד וחלק. מומלץ לעבור טיפול זה כאשר מדובר בשומה שפירה המהווה מטרד אסתטי. היות ומדובר באזור הפנים הרגיש והבולט כל כך, הטיפול בלייזר מבטיח תוצאות מושלמות ללא סימן או צלקת.

מהי השיטה המומלצת ביותר להסרת שומות בפנים?

מומלץ להסיר שומה מהפנים רק בטכנולוגית לייזר מאחר והליך ההחלמה בלייזר המתבסס על תהליך הריפוי הטבעי של העור, הוא הטוב ביותר באזור הפנים.

כיצד מעלים הלייזר את השומה?

קרני הלייזר צורבות את השומה ויוצרות גלד שטחי המאפשר לגוף לאותת לעור כי נדרש תהליך החלמה טבעי באזור הסרת השומה. כך מתחיל למעשה, הליך החלמה והתחדשות של העור עד ליצירת מרקם אחיד וחלק.

מתי מומלץ לבצע טיפול הסרת שומות בלייזר ?

טיפול הסרת שומות בלייזר ניתן לבצע בכל ימות השנה ללא הגבלת סוג עור כהה או בהיר.

כמה טיפולים נדרשים להסרת שומות בפנים ?

לרוב, די בטיפול אחד. לעיתים, נדרשים טיפול אחד או שניים לצורך חיזוק התוצאה הסופית. התשלום הוא חד פעמי עד להסרתה הסופית של השומה.

מה משך הטיפול להסרת שומות ?

משך זמן הטיפול תלוי בכמות השומות וגודלן. במידה ומדובר בשומה ממוצעת אחת, משך הטיפול הנו מספר דקות בודדות.

הטיפולים המובילים במרכזי המומחים ברחבי הארץ

לייזר פרו הנה רשת מרכזים לטיפולים אסתטיים המציעה את טכנולוגיות הלייזר המתקדמות בעולם. כאן מטפלים בהצלחה באווירת בוטיק בכל הטיפולים האסתטיים הפופולריים ביותר ביניהם: הצערת עור הפנים, הסרת נקודות חן בפנים, הסרת צלוליט ועוד. בכל המרכזים מחכה לכם צוות מומחים מנוסה וציוד מקצועי המתקדם בעולם. חושבים על הסרת שומות בפנים בלייזר? קבעו פגישה ללא התחייבות וללא תשלום עם המומחים שלנו וקבלו את כל המידע וההדרכה אודות הסרת שומות מהפנים בלייזר באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לקבלת תוצאות מדויקות ללא סימן או צלקת.

הסרת שומות הסרת נקודות חן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד