י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בוידאו

מה בין הגר"ח למועצת השורא? לפיד ניסה להסביר

כתב 'בחדרי חרדים' שאל את יו"ר יש עתיד בפתח ישיבת הסיעה על ההבדל בין התייעצות נתניהו עם הגר"ח קנייבסקי שזכתה מצידו לגינוי, לבין ההתייעצות של רע"מ עם מועצת השורא שזוכה לכבוד מצידו | צפו

מה בין הגר"ח למועצת השורא? לפיד ניסה להסביר
יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במסגרת ישיבת הסיעה השבועית, 'בחדרי חרדים' שאל את יושב ראש 'יש עתיד' לגבי סוף השבוע האחרון בו נחתמו ההסכמים הפוליטיים מול רע"מ שהתייעצה עם מועצת השורא שחשפו את הצביעות של כמה מחברי הכנסת שהיו תוקפים את ההתנהלות לו היה מדובר בחרדים.

לפיד וחבריו כינו לא אחת את בדרישות הקואליציוניות החרדיות כ"סחטנות" וכעת מול דרישת רע"מ לקבל 50 מיליארד ש"ח במסגרת ההסכם, הם שותקים. כך גם תקף לפיד את ראש הממשלה שהתייעץ בעבר עם שר התורה ואמר כי זה "לא שפוי", אך כאמור כשרע"מ מתייעצת עם אנשי הדת שלה זה הדבר עובר בשלום.

לפיד השיב ונגע תחילה בהבדל בין התייעצות עם שר התורה הגר"ח קנייבסקי: "הדברים לגבי הנכד של הרב קנייבסקי היו בתקנות הקורונה ולא לגבי כסף, לגבי הרעיון שראש ממשלת ישראל מקבל הנחיות לגבי בריאות הציבור במקום הלא נכון", אמר לפיד.

לגבי ההבדלים בדרישות הסביר יו"ר יש עתיד: "יש לכל ציבור במדינת ישראל צרכים לגיטימיים, אין הזנחה גדולה יותר מההזנחה של החברה. ערבית, כמו כל פוליטיקאי ישראלי במערכת הבחירות אני מסתובב והיית צריך להיות שם כדי לראות".

"את הדברים האלה צריך לתקן", הסביר לפיד שציין כי "גם אם רע"מ לא היו חלק מהקואליציה עדיין היינו צריכים לטפל באלימות ובתשתיות בחברה הערבית".

יאיר לפיד יש עתיד מפלגת רע"מ הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד