י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קרן משתלמת

אם יש לכם מספיק כסף, כדאי שתכירו את בילט־אפ

בפורטפוליו של בילט־אפ קרן הון הסיכון מקבוצת 'בסדנו', תמצאו שורה של סטארט־אפים ישראלים שחלקם כבר עושים חיל בעולם הגדול • בילט־אפ משקיעה בפרופ־טק ונמצאת עכשיו בקמפיין גיוס שעשוי להניב למשקיעים תשואה נאה בעליל • הקרן אינה פונה לכל אחד וההשקעה בה מיועדת למשקיעים שמבינים דבר או שניים בהשקעות משתלמות

אם יש לכם מספיק כסף, כדאי שתכירו את בילט־אפ
משקיעים עם כסף צילום: Hassan Jedi/Flash90

עבור משקיעים בינוניים ומעלה, קרנות הון סיכון מהוות את אחד התחומים המעניינים ביותר וזאת בשל פוטנציאל התשואה הגדול שהן עשויות להציע.

השקעה בחברות הזנק (סטארט־אפים) נחלקת לשלושה שלבים. שלב הגיוס הראשון הוא גם המשתלם ביותר שכן תמורת סכום השקעה קטן ניתן להשיג נתח גדול יותר. שלב הגיוס השני הוא השלב הממוצע בו עדיין ניתן להיכנס בסכומים סבירים ואילו משלב הגיוס השלישי והלאה, רף ההשקעה עשוי לעלות ואל הגיוס עשויים להצטרף גופים גדולים ואף גופים מוסדיים.

ענף ההייטק הישראלי מושך השקעות מכל העולם בסכומי עתק והוא רק הולך ומתבגר משנה לשנה. במקביל, זרם ההשקעות של משקיעי חוץ ממשיך לגדול במהירות, מה שמעיד על הפוטנציאל הגדול שגלום בחדשנות הישראלית שכבר מזמן נחשבת למנוע צמיחה מרכזי במשק הישראלי.

קרן הון הסיכון 'בילט אפ' מקבוצת 'בסדנו' אינה פונה לכל אחד. היא מציעה למשקיעים שבידם 250 אלף שקל ומעלה להיכנס להשקה מעניינת במיוחד בחברות הזנק ישראליות שפועלות בתחום הפרופ־טק. כלומר, בתחום הנדל"ן והנכסים. בפורטפוליו של הקרן ניתן למצוא שורה של חברות הזנק עם פטנטים ורעיונות מדהימים שחלקם כבר פועלים בשטח, כלומר נמכרים ללקוחות, וחלקם נמצאים בשלבי הפיילוט והפיתוח. כל החברות נבחרו בקפידה וההשקעה בקרן בנויה כך שהיא "מפוזרת" בין החברות השונות כדי להגן על המשקיעים באמצעות פיזור סיכונים.

להלן רשימת החברות בפורטפוליו של 'בילט־אפ': מיי טאואר (MyTower); אינובסטה (Innovesta); אם.טי טק (MTtech); סוליד־בלוק (Solidblock); סוואת'לי (Swathly); אקסטאטי (Xtate) ואג'מיינד (Augmind). מיי טאואר מפתחת אפליקציה מדהימה לניהול מבנים. האפליקציה כבר מוכיחה את עצמה במגדלים רבים בישראל ובחו"ל וזוכה לציונים גבוהים מאוד אצל המשתמשים. אינובסטה מפתחת פלטפורמה ייחודית למשקיעים ולהשקעות והיא מהווה מרכז ווירטואלי למידע על השקעות שלוקח את כל הטוב שברשתות חברתיות וחכמת ההמונים והופך אותו לכלי עבודה למשקיעי נדל"ן.

אם.טי. טק פיתחה מערכת הפעלה למולטימדיה אינטראקטיבית על גבי שולחנות מגע באמצעותה ניתן להציג ללקוחות פוטנציאליים דירות ומפרטים ולאפשר להם לנוע בתוך התוכניות וההדמיות בקלות ובמהירות. היא חביבה אל קבלנים ומעצבי פנים שכן היא מעניקה לראשונים את היכולת לתרגם כתבי כמויות באמצעות אינפו־גרפיקה מרשימה, ולאחרונים לבצע הדמיות אינטראקטיביות שלקוח יכול לשנות בקלות באצבעותיו.

אוגמיינד מציעה פיתוח שמתבסס על טכנולוגיית מציאות רבודה ומאפשר לקחת את הלקוח לתוך דירה ווירטואלית ולעצב אותה איתו עין בעין כפשוטו. סוליד־בלוק מצליחה לשלב נכסי נדל"ן ממשיים בטכנולוגיית בלוקצ'יין. היא הופכת נכסים פיזיים לסחירים, נזילים וניתנים להעברה דיגיטלית בביטחון. סוואת'לי מציעה בינה מלאכותית עסקית שמאפשרת לאנשים לקבל החלטות בעלות משקל כמו כדאיות ההשקעה בהתחדשות עירונית או כדאיות פיצול דירה ועוד. סוואת'לי היא כלי מדהים עבור יזמים שרוצים לתכנן את המודל העסקי שלהם. אקסטאטי פיתחה פלטפורמת פרסום ייעודית למתווכים והיא "רודפת" אחרי לקוחות פוטנציאליים ו"מושכת" אותם אל המתווך המפרסם.

בילט־אפ מציעה למשקיעים נציג VIP שיעניק להם שירות אישי מתוך הבנה כי משקיעים שבוחרים להשקיע בשורה של חברות הזנק בעלות פוטנציאל לנתח שוק עולמי באחד מהענפים הגדולים ביותר בעולם – ענף הנדל"ן, זקוקים לשירות ייחודי ואישי.

יש לכם 250 אלף שקל ואתם רוצים שהם יעבדו בשבילכם? לחצו כאן! ונציג VIP יעמוד לשירותכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע על מסלול ההשקעה המשתלם>>

בסדנו השקעות הון סטארטאפ חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד