א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"לא פעמיים ולא שלוש"

הח"כית חושפת: בנט התקשר אליי ב-1 בלילה

חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מ'הליכוד' חשפה כי יו"ר 'ימינה' התקשר אליה בשעות הקטנות של הלילה, בגלל פוסט שכתבה נגדו: "זה קרה לי לא פעמיים ולא שלוש" | בנוסף טענה: "הוא בן-אדם שלא יכול לעמוד בלחצים"

הח"כית חושפת: בנט התקשר אליי ב-1 בלילה
נפתלי בנט בטלפון צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ברקע הלחץ שמופעל על חברי מפלגתו להתנגד לממשלת השינוי, היום (שני) חשפה חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מ'הליכוד' כי יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט היה מתקשר אליה בשעות המאוחרות של הלילה.

"אני מכירה אותו קצת לפני", שיתפה בראיון ל'ערוץ כנסת'. "אני יודעת מה זה ראש הממשלה, של המדינה הכי מורכבת בעולם, מתקשר אלייך ב-1 לפנות בוקר בקול היסטרי, בגלל שכתבת עליו סטטוס. זה לא בן-אדם שיכול לעמוד בלחצים".

"זה קרה לי, לא פעמיים ולא שלוש. אני אתן דוגמא - כתבתי עליו, על 'נפתול תעלול', פעם אחת שאני חוששת שהוא ישב עם לפיד לפני חודשים, ואז הוא מתקשר אליי: 'גלית, אני גונב מהשמאלנים'", הוסיפה.

גלית המשיכה: "עכשיו יש לי בן-זוג שמאלני, ואמרתי לו 'אל תדבר אל השמאלנים ככה, אל תגנוב מאף אחד. לא רוצה שתגנוב'. ובאותו רגע, ירד לי ממנו".

לדבריה, "נפתלי בנט הוא נוכל ששדד מנדטים. הדבר היחיד שהוא ראוי לקבל, זה בוז גדול. הוא יהיה ראש הממשלה, אבל אני לא מחוייבת לכבד את המעמד שלו ואת הדרך שדרכה הוא הגיע אליו", סיכמה בראיון לערוץ כנסת.

נפתלי בנט גלית דיסטל אטבריאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד