כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
גרפו מאות אלפי ש"ח

ב"ב: בני זוג חרדים נעצרו בחשד להונאת עבירות תנועה

בעל ואשה תושבי בני ברק נעצרו בשבוע שעבר על ידי היחידה המרכזית באגף התנועה, בחשד שאחד מהם שאינו תושב ישראל, לקח אחריות על עבירות תנועה שביצעו אחרי, ששילמו על כך כסף, וכיוון שאינו תושב ישראל הוא נדרש רק לשלם את הקנס ללא הנקודות הנלוות. המשטרה מעריכה כי בעקבות הקומבינה החשוד שלשל לכיסו מאות אלפי שקלים

ב"ב: בני זוג חרדים נעצרו בחשד להונאת עבירות תנועה
שוטר עם מצלמת מהירות צילום: דוברות המשטרה

שני תושבי בני ברק נעצרו בחשד של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות מס. השניים בעל ואשה בגילאי 31-33, חשודים שרשמו על אחד מהם, תושב זר, דו"חות תנועה של אחרים תמורת תשלום. השניים נעצרו בשבוע שעבר על ידי היחידה המרכזית באגף התנועה.

הפרקטיקה הייתה פשוטה: אדם שקיבל דו"ח משטרה אך רצה להימנע מקבלת נקודות שיובילו לשלילת רישיון הנהיגה שלו, היה פונה אל בני הזוג והם היו מצהירים על אחד מהם, שאינו תושב ישראל, כי הוא זה שנהג ברכב וכך למעשה אותו תושב זר היה נדרש לשלם את גובה הקנס בלבד, ללא העונשים הנלווים לכך.

לפי הדיווח ב-N12, החקירה החלה בעקבות דיווח של מוקד פניות נהגים באגף התנועה, שלפיו עשרות בקשות הצטברו להסבת דוחות על שמו של החשוד.

עוד עולה מהפרטים, כי החשוד שלשל לכיסו מאות אלפי שקלים בעקבות נטילת האחריות על עבירות התנועה, בביתם של החשודים נתפסו 60 אלף שקלים במזומן וכן המחאות וראיות הקושרות אותם למעשים. מעצרם של שני החשודים הוארך עד כה, והיום תבקש המשטרה להאריך אותו פעם נוספת.

עבירות תנועה משטרת התנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד