י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
השטח מתחיל לבעור

בכיר הליכוד: בכוונתי להתמודד מול נתניהו

בעוד בימין מרכזים את המאבק נגד ממשלת השינוי, הערב דווח כי שר הבריאות יולי אדלשטיין שוחח עם בכירים במפלגת השלטון, והודיע כי הוא מתכוון להתמודד מול נתניהו בבחירות על ראשות הליכוד: "צריך להחליף אותו" | בצמרת המפלגה מעריכים כי נתניהו ירצה לקיים את הפריימריז במהירות

בכיר הליכוד: בכוונתי להתמודד מול נתניהו
בנימין נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לקראת חילופי שלטון בראשות 'הליכוד'? הערב (שני) דווח כי בכיר במפלגה מתכוון להתמודד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו בבחירות ישירות על ראשות 'הליכוד'.

על פי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11', שר הבריאות יולי אדלשטיין שוחח עם בכירים בליכוד, והודיע להם כי הוא מתכון להתמודד מול נתניהו, זאת לאחר שהאחרון לא הצליח להרכיב ממשלה במשך ארבע פעמים, ועקב כך קמה לה קואליציית השינוי שאמורה להישבע בשבוע הקרוב.

‏"בכוונתי להתמודד מול נתניהו בבחירות על ראשות הליכוד. צריך להחליף אותו", צוטט אדלשטיין אומר לבכירי 'הליכוד', מה שפותח את האפשרות כי עוד מועמדים מתוך המפלגה יודיעו כי גם הם מתמודדים.

יולי אדלשטיין. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

כבר בשבוע שעבר דיווח העיתונאי שלום ירושלמי באתר 'זמן ישראל' על כוונותיו של אדלשטיין. על פי הפרסום האחרון סבור כי סיכוייו לנצח הם טובים, והוא צפוי לקבל את החלטתו הסופית לאחר שממשלת השינוי תושבע.

נתניהו, על פי ההערכה בצמרת הליכוד, עשוי לקיים את הפריימריז מיד עם הקמת הממשלה האלטרנטיבית, ואולי אפילו במהלך החודש הזה, זאת כדי לנצל את אי המוכנות של חבריו ולזכות ברוב מוחץ.

מי שאולי עשויים להצטרף להתמודדות הם ישראל כץ וניר ברקת, שהצהירו בעבר כי לא יתמודדו כל עוד בנימין נתניהו מתמודד ואפשר שישברו את מילתם.

יולי אדלשטיין פריימריז לראשות הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד