י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הצביעות לשיא

חזה את הנולד: לפיד, על עצמו "מנותקים נמאסתם"

אשתקד, באותה התקופה צקצק יאיר לפיד בנאומיו וברשתות החברתיות ואמר בקולו הארסי "מנותקים נמאסתם", חברו לגוש רץ להירגע במסעדה מהקומבינה של המיליונים. שנה חלפה לה, והשניים חותמים על 'הרחבת' החוק הנורבגי

חזה את הנולד: לפיד, על עצמו "מנותקים נמאסתם"
יאיר לפיד צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ההסכמים הקואליציוניים של ממשלת בנט-לפיד נחשפו הערב (שני), ומעוררים תחושות מעורבות, השנאה והשיסוי בולטות בהסכמים שכל האמצעים הוכשרו על מנת להשיג את המטרה - הוצאת משפחת נתניהו מבלפור, חלק אחד מהם מדגיש בנושא לשנאה והשיסוי את עוצמת הצביעות.

על פי ההסכמים החוק הנורבגי יתוקן, כלומר: בסיעה המונה 6 ח"כים יוכלו להתפטר 3 מהם, בסיעה המונה 7-9 ח"כים יוכלו להתפטר 4 מהם ובסיעה המונה 9 ח"כים ומעלה יוכלו להתפטר 5 מהם. החוק יחול על שרים וסגני שרים.

המקומם הוא העובדה כי לפני שנה אותו יאיר לפיד תקף בחריפות את חברי כחול לבן שהפנו לו את העורף, שלחו אותו לאופוזיציה, ונכנסו בששון לקואליציה. אז היה זה לפיד שזעק בגרון ניחר "מנותקים נמאסתם", היום כשהמטרה הנעלית היא להוציא את נתניהו מבלפור ולצאת להרפתקה שסביר שלא תאריך ימים, הכל כשר.

לפני כשנה כתב לפיד: "בהתחלה הם אמרו שהם נכנסים לממשלה בגלל הקורונה ואז הקימו ממשלה של 36 שרים. ואז אמרו שהם בממשלה בשביל לעזור לעצמאים ולא ביקשו אף תיק כלכלי. ואז אמרו שהם נמצאים שם בשביל להגן על בג"ץ, והיום הם זרקו אותו מתחת לגלגלי האוטובוס כדי להעביר את החוק הנורבגי. בושה. מנותקים נמאסתם".

אותו הדבר גם עם שותפו החדש יושב ראש מרצ ניצן הורביץ, שכעת חובר לליברמן בנט ואלקין כשהמטרה מקדשת את כל האמצעים, גם הוא כמו לפיד תקף אשתקד את החוק הנורבגי, שהוא חתום עליה כאחד מראשי גוש השינוי.

"מפלס העצבים בכנסת שבר היום שיא עם "החוק הנורבגי" קומבינה של מיליונים על עוד גנובים לממשלה המנופחת הזו" תקף הורביץ, וסיפר לעוקביו איך הוא הוריד את מפלס העצבים: "אז עד ההצבעה הייתי חייב להחליף אווירה וקפצתי למקום שעושה לי טוב" כתב הורביץ בשיתוף של תמונת השולחן במסעדה.

יאיר לפיד החוק הנורבגי צביעות ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד