כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
והקב"ה מצלינו מידם

באנו לשנוא | הרהורים נוגים על ממשלת האחים והמוסלמים

הבוקר הודיע יו"ר הכנסת על מועד השבעתה של הכנסת הבאה, שעה קלה לאחמ"כ הודיע גם ניר אורבך על תמיכה בממשלה, כך שהדרך להקמת הממשלה נסללה | הרהורים נוגים לקראת "יום חגה" של הדמוקרטיה | דעה

באנו לשנוא | הרהורים נוגים על ממשלת האחים והמוסלמים
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל פלאש 90

אין לי תלונות אל מפלגות השמאל והערביים המוותרות על כל ערכיהן על מנת לעבור לספסלי הקואליציה החמימים, עשרות שנים של שיממון אופוזיציוני עושות את שלהן.

אין לי תלונות אל נפתלי בנט - נקרתה בדרכו הזדמנות לעשות היסטוריה, להיכנס למעון ראש הממשלה בישראל, לעשות את הבלתי ייאמן, ועוד כשהוא במבוי סתום בדרכו הפוליטית.

אין לי תלונות אל יאיר לפיד - האיש פועל בצורה נכונה במהלך השנים (הרבות) בפוליטיקה הישראלית, אפשר לומר שבקמפיין הבחירות האחרונות הוא לא עשה אף טעות קריטית. האיש פוליטיקאי, ומריץ את חברי מפלגתו לדרך ארוכה. אל תדאגו הוא לא באמת מוותר לבנט על השררה, ימים יגידו...

אין לי תלונות אל בני גנץ - האיש כבר הוכיח במהלך השנתיים האחרונות עשרות פעמים שהוא אינו פוליטיקאי, הוא איש נחמד וחביב שמתגלגל מסיטואציה לסיטואציה. יועציו יגדילוהו - יועציו יקברוהו.

אין לי תלונות אל גדעון סער - כל אימת שהוא הרים את ראשו, נתניהו דאג להקטין אותו, גם לאחר פסק זמן מהחיים הפוליטיים נתניהו לא זז מתפקיד הקטנתו. האיש הקים מפלגה, התחנן בפני כל עם ישראל "מי שרוצה את נתניהו שלא יצביע לי", זה לא שיש כל כך הרבה מנדטים שאינם מעוניינים בנתניהו, אך עדיין היו מספיק כאלו על מנת להעביר אותו בבטחה מעבר לאחוז החסימה.

- כאן אמורה להגיע שורה של אין תלונות אל אביגדור ליברמן, אבל יש לי תלונות, אוהו יש לי... –

יש לי כן תלונות על הצביעות, על השקר, על האתרוג של התקשורת, על מיתוג הימין כאלימים ועוד ועוד.

הם קוראים לייצור הכלאיים שהם מצליחים – נכון לרגע כתיבת שורות אלו – להחזיק עדיין, ממשלת השינוי, ממשלת אחדות, מספרים סיפורים על כך שכך אמורה להיראות הממשלה בישראל, והצביעות האטימות והרשעות זועקות עד לשמים.

מנסור עבאס, האיש שמאחוריו פחות משליש מכוח החרדים, סחט ואף קיבל פי 50 מתקציב הישיבות כולו, בנוסף ל'דמי כיס' של חצי מיליארד ₪. רק לחשוב שהוא היה חבוש בכיפה ופאות, איזו זעקה גדולה ומרה, יללות ודמעות על שוד הקופה הציבורית היינו שומעים מכל עבר.

איש השנאה והמריצה אביגדור ליברמן מחזיק יחד עם נציגי הרפורמים במפלגות השמאל זכות ווטו על כניסת מפלגות חרדיות לקואליציה, והם מדברים על אחדות?

זאב אלקין משחיל סעיף כי מכל אזרחי ישראל ישנו אדם אחד שלא יוכל להתמודד לתפקיד ראש הממשלה והוא בנימין נתניהו, והם מדברים על אחדות?

שמונה ראשי מפלגות התכנסו יחד והביאו עלינו תשעה גזירות הנגזרות עלינו: ביטול הקפאת מתווה הכותל, ביטול חוק המרכולים, חוק לימודי ליב"ה חובה עם שלילת תקציבים, חוק ברית הזוגיות, תחבורה ציבורית בשבת, רפורמה בכשרות, גיור רפורמי, מינוי רב ראשי ורבני עיר מהציונות הדתית, ביטול מינוי חבר אופוזיציה בוועדה למינוי דיינים, והם מדברים על ריפוי?

"שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו, והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם".

הרהורים ממשלת ישראל שנאה טור דעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד