י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרטים חדשים

דיווח: זו הבכירה לשעבר שתהפוך לעדת מדינה נגד עוזרו של ליצמן?

עוזרו הבכיר של השר ליצמן, מוטי בבצ'יק והאסטרטג מנחם גשייד שנעצרו במסגרת חקירת פרשת השחיתות במשרד הבריאות, צפויים להשתחרר היום למעצר בית | במקביל, המשטרה מנסה לגייס עד מדינה בפרשה | לפי דיווח ב'ידיעות', לבכירה לשעבר בתנובה שנחקרה באזהרה הוצע לשמש כעדת מדינה

דיווח: זו הבכירה לשעבר שתהפוך לעדת מדינה נגד עוזרו של ליצמן?
להב 433 צילום: פלאש 90

במשטרה ממשיכים לחקור את פרשת השחיתות שנחשפה בתחילת השבוע, במסגרתה נעצרו עוזרו הבכיר של שר השיכון יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק, יחד עם האסטרטג והעיתונאי מנחם גשייד. היום (שלישי) צפויים השניים להשתחרר למעצר בית בתנאים מחמירים לאחר שעורכי דינם הגיעו להסכמות עם המשטרה.

יחד איתם נעצרו הלוביסט ארז גיל הר, מנכ"ל חברת 'פוליסי' ואבי דצינגר, מנכ"ל חברת התרופות 'רוש' - שוחררו אתמול בתנאים. החקירה עוסקת בחשדות כי חברות גדולות במשק העבירו סכומי כסף לעמותות הקשורות לעוזרו של ליצמן, בתמורה לקידום הטבות רגולטוריות. 

בפרשה נחקרו באזהרה גם בכירים, ובכירים לשעבר בחברת תנובה יחד עם בכירים אחרים בחברות אחרות במשק. ביום ראשון הפכה החקירה לגלויה. בשעות הבוקר המוקדמות פשטה המשטרה על בתיהם ומשרדיהם של מספר חשודים ועצרה אותם לחקירה. חשודים נוספים נחקרו באזהרה.

בתוך כך, במשטרה מנסים ביתר שאת לגייס עד מדינה שישפוך אור על הפרשה שנחקרת בלהב 433 מאז שנת 2017. הבוקר מתפרסמים ב'ידיעות אחרונות' פרטים חדשים על האישה שצפויה להפוך לעדת מדינה נגד עוזרו הבכיר של השר ליצמן.

מדובר בא', בכירה לשעבר בחברת תנובה, שחוקרי להב הציעו לה להפוך לעדת מדינה. במשטרה הבהירו לא' כי יש בידיהם הקלטות שנאספו במהלך החקירה, אך נאמר לה כי היא "לא ממש קשורה לפרשה". 

לפי הדיווח ב'ידיעות', א', שהייתה אחראית על הקשר עם הגורמים הרגולטוריים, סיימה את עבודתה בחברה לאחר שהסתכסכה עם המנכ"ל אייל מליס שככל הנראה פלש לתחומה ואף קיים קשרים עם גורמים פוליטיים ללא ידיעתה.

 

 

 

מוטי בבצ'יק פרשת שחיתות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד