י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הקרע בציונות הדתית

סמוטריץ' משיב לאורבך במתקפה חריפה; "אפס, שקרן, שחצן חצוף, רודף תפקידים"

שעה קלה אחרי שפרסם חבר הכנסת אורבך את תמיכתו בבנט לראשות הממשלה וצירף נימוק ארוך למהלכיו תוך שהוא תוקף בחריפות את הציונות הדתית, מפרסם סמוטריץ' פוסט תגובה תוך שהוא לא בוחל מלהשתמש במילים קשות שאינן מקובלות אף בזירה הפוליטית 

סמוטריץ' משיב לאורבך במתקפה חריפה; "אפס, שקרן, שחצן חצוף, רודף תפקידים"
סמוטריץ' צילום: הדס פרוש, פלאש90

בתגובה למתקפה מצידו של חבר הכנסת ניר אורבך (ימינה) שהודיע על תמיכה בממשלת בנט - לפיד, יושב ראש הציונות הדתית חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ משיב לאורבך במילים חריפות וחריגות גם בנוף הפוליטי.

"רוב מניין ובניין רבני, מנהיגי ומצביעי הציונות הדתית, שמתנגדים בכל תוקף לבגידה בערכים ובבוחרים ולהקמת ממשלת שמאל-תומכי טרור, הם לא הציונות הדתית של ניר אורבך, רק הוא כמובן", כתב סמוטריץ' בתגובה לפוסט של אורבך.

עוד הוסיף חבר הכנסת סמוטריץ' במענה לאורבך ותקף חריפות, "רציתי לכתוב שהוא אפס. אבל הוא שחצן חצוף, שקרן, ורודף כבוד ותפקידים", לטענתו, "אם היה מקבל שריון אצלנו היה בא מיד".

כזכור, בפוסט שפרסם אורבך לפני שעה קלה בה הודיע על תמיכה בממשלת בנט - לפיד, ניצל ניר את ההזדמנות לתקוף את בצלאל סמוטריץ׳ "לצערי גם הציונות הדתית הפוליטית ממנה באתי זאת שידעה לשתף פעולה עם ימין וגם עם שמאל איננה עוד, היא נוכסה ע"י כוחות שאינם מייצגים אותי או את הקהילה ממנה באתי", כתב.

עוד הוסיף אורבך ותקף חזיתית את מפלגת הציונות הדתית של סמוטריץ׳ וטען "לצערי אין חוט המקשר בין הציונות הדתית הממלכתית לבין מפלגת הציונות הדתית. זו לא דרכנו. זו לא דרכי. זה לא בית המדרש שלי".

בצלאל סמוטריץ ניר אורבך הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד